Škoda v Ženevi predstavlja električno študijo Vision iV, štirivratni križanec-kupe, ki so ga zasnovali na koncernski modularni električni platformi MEB in napoveduje tudi Škodin prvi serijski avtomobil.
Pravijo, da izraža športnost, čustvene linije in občutek prostornosti. Vision iV je 4,665 metra dolg, 1,926 metra širok in 1,613 metra visok križanec-kupe, ki zaradi dinamičnih karoserijskih linij vzbuja občutke športnosti. Namenili so mu tudi kratek sprednji del in dolgo kabino, ki že od zunaj namiguje na prostorno notranjost.
Študijo so okrasili s svetlobnim trakom, ki poteka prek široke reinterpretirane maske z delikatnimi navpičnimi prečkami iz kristalne strukture in povezuje matrična LED-žarometa. Vrata nimajo kljuk, ampak se odprejo po dotiku roke, klasični vzvratni ogledali pa so nadomestile video kamere s 180-stopinjskim pogledom, ki se predvaja v notranjosti. Omeniti je treba še večnivojsko zasnovo armaturne plošče in lebdeči zaslon v njenem osrednjem delu.
Zadnja generacija infozabavnega sistema omogoča dostop do številnih spletnih storitev in dovoljuje tako upravljanje s kretnjami in glasovno kot tudi popolno integracijo voznikovega in sovoznikovega pametnega telefona. Pametni telefon lahko igra vlogo ključa za odklepanje in zagon avtomobila, avtomobil pa spremlja srčno frekvenco voznika in po potrebi ukrepa. S pomočjo laserskih in radarskih tipal ter kamer lahko avtomobil celo samostojno vozi in parkira ter komunicira z okolico.
Pogonski sklop je seveda električni, sestavljata pa ga elektromotorja s sistemsko močjo 225 kilovatov, ki se po potrebi prenaša na vsa štiri kolesa. Baterija z zmogljivostjo 83 kilovatnih ur zadostuje za 500 kilometrov vožnje v skladu s ciklusom WLTP, na hitri polnilnici pa jo je mogoče v 30 minutah napolniti do 80-odstotne zmogljivosti.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj