Škoda se približuje predstavitvi Rapidove naslednice, ki se bo imenovala Škoda Scala in ji bodo namenili nekoliko drugačno umestitev na avtomobilski trg. Scala bo tudi prva Škoda, ki je nastala na skupni koncernski platformi A0 MQB.
Kot je povedal Škodin direktor Bernhard Maier, Škoda s Scalo odpira novo poglavje v kompaktnem segmentu. Gre za popolnoma nov izdelek, s katerim bodo postavili merilo na področju tehnologije, varnosti in oblikovanja. Scala uteleša Škodin pogled na avtomobilizem, zato so prepričani, da ima dobre možnosti za redefiniranje Škodinega segmenta A.
Na objavljenih fotografijah ga lahko le zaslutimo, saj je Scala na njih še popolnoma oblečena v maskirno folijo, a kot pravijo pri Škodi, so novinkini zunanjosti in notranjosti namenili nov emocionalni oblikovni jezik, ki so ga v Parizu uvedli s študijo Vision RS in ga bodo seveda ob prenovah namenili tudi drugim modelom znamke. Scala prinaša tudi velik nabor informacijsko-razvedrilnih in varnostnih pripomočkov, s katerimi se bo precej povzpela v primerjavi z odhajajočim Rapidom in tudi nekaterimi drugimi modeli znamke, kar, kot pravijo pri Škodi, poudarja ime Scala, ki v latinščini pomeni 'lestev' ali 'stopnice', po katerih se je povzpela. Povečan nabor asistenčnih sistemov izhaja tudi iz tega, da je Škoda Scala zasnovana na platformi A0 MQB, ki je povsem prilagojena sodobnim pričakovanjem na področju avtomobilske varnosti, poudarjajo pa predvsem sklope pripomočkov Side Assist, Lane Assist in Front Assist z zaviranjem v sili ter aktivni tempomat.
Na voljo bodo tudi LED-žarometi in zadnje luči ter električno premična vlečna kljuka, ki bo skrita pod zadnjim odbijačem, samodejno pa se bodo lahko odpirala tudi prtljažna vrata. Ostajajo značilni Škodini dodatki, kot sta dežnik v zadnjih vratih in strgalo za led ob odprtini za polnjenje z gorivom. Škoda Scala bo dolga 4,362, široka 1,793 in visoka 1,471 metra, po zaslugi medosne razdalje 2,694 metra pa bo kljub kompaktnim meram v notranjosti ponujala veliko prostora, s katerim se bo precej približala Octavii. Bolj solidne od Rapidovih bodo tudi vozne lastnosti, pri čemer bo do izraza prišla možnost športnega podvozja z nastavljivimi blažilniki.
Škoda Scala bo na voljo s petimi različnimi motorji. Litrski turbobencinski trivaljnik bo na voljo z močmi 95 in 115 'konjev', 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik pa bo razvijal moč 150 'konjev'. Močnejša bosta na voljo tudi z menjalnikom DSG. Dizelsko konjenico bo zastopal 1,6-litrski štirivaljnik TDI z močjo 115 'konjev' in možnostjo povezave z menjalnikom DSG, na voljo pa bo še 90-'konjski' trivaljnik 1.0 G-TEC, ki bo deloval na stisnjeni zemeljski plin.