Škoda Superb je stara petnajst let

Pred petnajstimi leti je na ceste zapeljala prva Škoda Superb sodobne dobe, s katero je češka avtomobilska znamka obudila še eno znamenito ime iz svoje zgodovine.

Škoda Superb je stara petnajst let (foto: Škoda) Škoda
27. 10. 2016

Leta 1934 je Škoda že izdelovala reprezentativno limuzino Škodo 640 Superb, ki je bila tehnično zasnovana na manjši Škodi Popular, poganjal pa jo je 55-'konjski' 2,5-litrski šestvaljnik. Kardanska gred je bila iz motorja na zadnjo premo speljana skozi greben, kolesa pa so bila vpeta posamično. Škoda je tedaj izdelala 200 Superbov, s katerimi je nadaljevala izročilo velikih limuzin, ki jo je leta 1907 začela z Laurinom & Klementom FF, ki je bil prvi model z osemvaljnim motorjem v Evropi. V dvajsetih letih se je nadaljevala s Škodo Hispano Suiza, v začetku tridesetih let pa z osemvaljno Škodo 860.

Leta 2001 je Škoda ime Superb spet uporabila, tokrat za svoj model srednjega razreda, ki se trenutno po cestah vozi že v tretji generaciji. V tem času je bilo izdelanih okoli 900.000 avtomobilov, veliko več kot Škod Superb iz tridesetih let prejšnjega stoletja.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri