Škoda Vision S: pogled v prihodnost znamke

Škoda je za avtomobilski salon v Ženevi pripravila študijo Škoda Vision S, s katero nakazuje, kako bo videti njen novi športni terenec.

Škoda Vision S: pogled v prihodnost znamke (foto: Škoda) Škoda
2. 2. 2016

Kot pravijo, oblika študije predstavlja popolno ravnotežje med estetiko, močjo in funkcionalnostjo ter nakazuje, kakšen bo Škodin novi športni terenec, s katerim bo segla nad sedanjega Yetija. To nakazujejo tudi mere,saj je dolga 4.700, široka 1.910 visoka pa 1.680 milimetrov. V prostorni notranjosti se v treh vrstah sedežev lahko pelje do šest ljudi.

Vision S z zunanjostjo odraža novi čustveni nagovor znamke. Vsi robovi so jasno določeni in ostri, oblike pa poudarjajo tudi kristalni oblikovni elementi, s katerimi se znamka poklanja bogati tradiciji češkega steklarstva. Linije široke maske hladilnika tečejo proti znamkinemu logu na pokrovu motorja, poudarjajo pa jo tudi visoko postavljeni led žarometi. Močan nastop se nadaljuje tudi na bočnih površinah, na katerih terensko naravnanost poudarjajo oglato oblikovane vdolbine za kolesa, eleganco pa streha, ki počasi pada proti zadku.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri