In to dvakrat! Mestni Yeti bo imel blatnike, stranske zaščite in pragova obarvana v barvi karoseriji, Yeti namenjen brezpotju pa vse omenjeno iz črne in trpežne plastike.
Čeprav gre za prenovo, je ta precej bolj zajetna kot običajni 'facelift'. Nova je prednja maska, drugačna, bolj oglata sta prednja žarometa. Jasno, vsebujeta LED dnevne luči, lahko pa sta za doplačilo tudi bi-ksenonska. Ko je pisanja o lučeh, te so nove tudi na zadku avtomobila. Zunanjo podobo ozaljšajo še nova aluminijasta platišča.
V notranjosti je sprememb manj, vseeno so novi volanski obroč, armaturna plošča in še nekateri detajli. Še več novosti je med asistenčnimi sistemi oziroma pomagali - Yeti je prvi Škodin model s kamero, ki pomaga pri vzvratni vožnji, hkrati zna parkirati sam, tako prečno kot bočno.
Poleg terenskih zmogljivosti bo Yetijev adut tudi prostornost; ne le v potniški kabini temveč tudi v prtljažniku, kjer bo v osnovi 405 litrov prostora, ob zloženih naslonjalih zadnjih sedežev pa kar 1.760 litrov (ob povsem naprej potisnjeni pomični zadnji klopi).
Motorna paleta ostaja nespremenjena, sedem motorjev od teh trije bencinski, prednji ali pogon na vsa štiri kolesa in ročni ter samodejni menjalniki (DSG).
Škoda bo novega Yetija predstavila prihodnji mesec na frankfurtskem avtomobilskem salonu.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji