Škodin Roomster je praktičen, ni pa Praktik

11. 10. 2007
Deli

Pravijo, da ni Škoda Roomster Praktik, temveč samo Škoda Praktik. Ne glede na oznako pa Praktik je Roomster, in sicer predelan za prevoz večje količine tovora.

V zadnji del, ki ima namesto šip kar pločevino, še vedno pa ima tudi dvoje bočnih vrat ter dvižna prtljažna vrata, lahko stlačimo kar za 1.900 litrov prtljage. Dolžina tovornega prostora je 1.605 mm, širina 1.434 mm in višina 990 mm.

Nosilnost je 550 (14- palčna kolesa) ali 640 kilogramov (15-palčna kolesa). Posebnost Praktika je pomična stena med potniškim in tovornim delom, ki zagotavlja dovolj prostora tudi za večje voznike. Po želji lahko vanj spravimo tudi evropaleto, med dodatno opremo pa si lahko privoščite še višje dno, ki omogoča lažje natovarjanje in raztovarjanje. Za tiste mojstre, ki radi zapeljejo tudi po slabših cestah, je namenjena različica z dodatno zaščito karterja in izdatnejšo višino.

V Praktiku lahko izbirate med dvema bencinskima (1.2 12V z 51 kW in 1.4 16V s kar 63 kW) ali dvema turbodizelskima motorjema (1.4 TDI z 51 kW in 1.4 TDI z 59 kW), vselej pa v njem dobite štiri varnostne blazine, po globini in višini nastavljiv volanski obroč in sistem ABS. Cena? Od 10.091, 10 do 13.984, 96 evra. (AM)

Foto: Škoda

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?