Znano je ime še drugega avtomobila, ki bo nastajal v novomeškem Revozu

27. 8. 2025 | Gregor Žvab
Znano je ime še drugega avtomobila, ki bo nastajal v novomeškem Revozu (foto: Nissan)
Nissan

S trakov bo sicer zapeljal kot drugi, a skoraj zagotovo ne zadnji model.

Zavezništvo Renault–Nissan nadaljuje s skupnim razvojem električnih vozil, pri čemer si partnerja delita tehnologijo in proizvodne zmogljivosti. Nissan Ariya in Renault Scenic E-Tech sta že zdaj tehnično povezana, saj stojita na enotni platformi AmpR Medium, a ju sestavljajo ločeno – Scenic nastaja v Franciji, Ariya pa na Japonskem.

Naslednji korak v sodelovanju sta prinesla Renault R5 E-Tech Electric in novi Nissan Micra, ki imata različni obliki in opremo, vendar prihajata z iste proizvodnje linije v Douaiju na severu Francije.

Novi Twingo pod 20.000 evri

Leta 2026 bo Renault predstavil četrto generacijo Twinga, zasnovanega kot sodobno električno različico ikoničnega modela iz devetdesetih. Avtomobil bo prepoznaven po okroglih žarometih in dostopen z začetno ceno pod 20.000 evri, kar ga bo uvrstilo med najcenejše nove električne avtomobile na trgu. Nissan bo, zaradi šibke prodaje, potreboval podoben nizkocenovni model, zato bo leto kasneje ponudil lastno različico Twinga. Oba avtomobila bosta uporabljala enako tehnologijo in nastajala v Renaultovi tovarni v Novem mestu.

Posnetek ženske, ki pere avtomobil, postal hit na spletu. Razlog? Upravičen (VIDEO)

Nissanov najmanjši električni avtomobil naj bi nosil ime Wave, kar je novost v ponudbi znamke, saj je bilo doslej uporabljeno zgolj kot oznaka posebne različice Micre. Do nedavnega so se sicer pojavljale špekulacije, da bo Nissan obudil ime Pixo, a se očitno niso uresničile.

Kitajska tehnologija za evropski mestni avto

Za znižanje stroškov razvoja je Renault sklenil partnerstvo s kitajskim Geelyjem. Novi Twingo bo uporabljal platformo AmpR Small, njegov elektromotor z močjo 63 kilovatov (86 KM) pa bo prav tako prihajal s Kitajske. Baterijo kapacitete okoli 30 kilovatnih ur bo dobavljal CATL, doseg pa naj bi znašal približno 300 kilometrov.

Na isto arhitekturo bo Renault postavil še cenejši Dacijin mestni električni model, ki naj bi prišel na trg leta 2027. Tako bodo Renault, Nissan in Dacia skupaj pokrili nižji cenovni razred električne mobilnosti ter se neposredno spopadli s kitajskimi tekmeci, ki ta segment hitro osvajajo.

Test: Dacia Bigster 130 Mild Hybrid 130 4x4 - Ko se osredotočiš na bistvo

Novo na Metroplay: Eden največjih slovenskih podjetnikov Igor Akrapovič: zakaj mu pravijo fanatik in kakšna je cena uspeha