Renault Captur je prava uspešnica v SUV B segmentu, kjer je na svojih začetkih bil praktično brez konkurence. Sedaj se je ta pošteno okrepila, a Renaultov hit vztraja povsem pri vrhu.
Prenova druge generacije najbolj opazno prinaša povsem nov sprednji del. Na njem ni nič skupnega predhodniku in posledično je Capturjev »pogled v svet« popolnoma drugačen in poenoten z novimi Renaultovimi modeli. Ozki LED žarometi in pa svetlobni podpis dnevnih luči delata avto prepoznaven, a hkrati poenoten z Renaultovo oblikovalsko filozofijo. Na prvo žogo od spredaj sploh ne deluje kot – Captur.
Preberite še:
Drugačna zgodba je zadaj, kjer si oblikovalci niso dali kaj dosti dela. Oblika luči in zadka na splošno ostaja enaka (prepoznavna), razlika je bolj ali manj le v podrobnostih.
Še bolj digitaliziran
Oblikovno je v notranjosti novost navpičen, osrednji zaslon s posodobljenim vmesnikom. Do dobrih 10 palcev lahko meri tudi informacijski zaslon pred voznikom, kjer se je analognost s prenovo dokončno poslovila. V notranjosti so uporabljeni novi, okolju prijazni materiali, pri čemer ni več niti sledu o naravnem usnju. Razveseljuje tudi prostornina prtljažnika, ki lahko ob povsem naprej premaknjeni zadnji klopi meri vse do 616 litrov.
Če sta notranjost in zunanjost doživeli kar nekaj sprememb, pa je motorna paleta ostala enaka. Najbolj popularen bo še naprej motor TCe 90 s prostornino slabega litra, ki mu sledita dva 1.3 litrska blaga hibrida s 103 in 116 kilovati (130 in 160 KM), ne manjka pa niti dobro poznani 1.6 litrski E-Tech priključni hibrid s 107 kilovati (145 KM).
Capturjev cenik se prične pri 21.790 evrih za osnovno motorno različico in paket opreme Evolution (poleg tega sta na voljo še paketa Techno in Esprit Alpine), medtem ko je najdražji, priključni hibrid in oprema Esprit Alpine na voljo za dobrih 30 tisočakov. Novost je tudi ta, da je sedaj priključni hibrid dobavljiv z vsemi paketi opreme.
Po novem tudi v "Zmajevem gnezdu"
So pa pri Renaultu s predstavitvijo prenovljenega Capturja tudi uradno začeli novo, športno zgodbo in temu primerno novinarsko predstavitev izpeljali kar v Areni Stožice. Slovenski uvoznik za francosko znamko je namreč sklenil sodelovanje s košarkarskim klubom Cedevita Olimpija. Ljubljanski košarkarji se bodo v prihodnji sezoni namreč vozili prav s Capturji, saj so jih Zmajem na uporabo predali 13.