Smart praznuje 20 let obstoja, kar bo na avtomobilskem salonu v Parizu zaznamoval s študijo Forease, s katero predstavlja vizijo majhnega električnega kabrioleta za neposredno uživanje v vrvežu mestnega središča.
Kot pravijo pri Smartu, vsi vedo, da je Smart praktičen, s študijo pa bodo dokazali, da je lahko tudi 'kul'. Avtomobil je zreduciran na minimum, ne ozira se na konvencije in ima seveda električni pogon, s čimer se drži izvirnega slogana znamke Smart, ki pravi 'Reduce to the max' (zmanjšaj na maksimum).
Temu se podreja tudi odprta potniška kabina s kratkim vetrobranskim steklom ter dramatično kombinacijo kovinsko bele in zelene barve. Za varnost je poskrbljeno z dvema lokoma za sedežema, kljuke so diskretno pogreznjene v vrata, vstopniki za zrak imajo zelen poudarek, posebne podrobnosti pa so namenili tudi žarometom in kolesnim platiščem.
Odprta kabina zagotavlja povezavo med notranjostjo avtomobila in njegovo okolico, kar se kaže tudi v ureditvi notranjosti, kjer sta sredinska vstopnika za zrak zamenjala digitalna zaslona, ki sta namenjena prikazom podatkov z aplikacije 'ready to', ki vozniku omogoča, da svoje vsebine deli s prijatelji ali pa preprosto spremlja funkcije avtomobila. V zadnji 'zid' Smarta Forease sta vidno integrirana zvočnika, ki zagotavljata odličen zvok za poslušanje glasbe ali telefoniranje, kar še pripomore k igrivemu značaju avtomobila.
Študija je sicer zasnovana na serijskem Smartu EQ Fortwoju in jo je mogoče voziti, ponuja pa tudi vpogled v prihodnost znamke Smart, ki ji je namenjena prihodnost znamke električnih avtomobilov. V ZDA, Kanadi in na Norveškem že od lani prodajajo le električne Smarte, v drugih evropskih državah pa bodo na elektriko povsem prešli do leta 2020.