Akrapovič gostil zmagovalce dirke 24 ur Le Mansa

27. 2. 2013
Deli
Akrapovič gostil zmagovalce dirke 24 ur Le Mansa

V Ivančni Gorici so se ustavili dirkači ekipe Audi Sport, ki so slavili tako na zadnjih dveh dirkah 24 ur Le Mansa kot osvojili naslov prvaka v prvenstvu FIA WEC (svetovno prvenstvo v vztrajnostnih krožnih dirkah). Švicar Marcel Fässler, Nemec Andre Lotterer in Francoz Benoit Treluyer so prvi svetovni prvaki, ki dirkajo na štirih kolesih in uporabljajo izpušnega sistema Akrapovič.

Prav zato so v Ivančni Gorici še toliko bolj ponosni, da lahko skupaj s tovarniško Audijevo ekipo nadaljujejo zgodbo o uspehu. Ne nazadnje govorimo o dirkalniku Audi R18 e-tron quattro kategorije LMP1, ki se lahko s pokritimi kolesi (odlična aerodinamika) ter podtlakom kljub 300-kilogramskem pribitku v primerjavi s formulo 1 v hitrih ovinkih zlahka kosa z najhitrejšim štirikolesnikom na svetu. Za pogon pa skrbi sodobna kombinacija turbodizelskega motorja (3,7-litrski V6) in elektromotorja, ki skupaj zagotavljata 375 kilovatov oziroma bolj domačih 510 'konjev'. Kot zanimivost velja poudariti, da pri Audiju elektromotor poganja prednji kolesi, klasičen motor pa zadnji, zato je dejansko – quattro.

Najbolj domače se je pri Akrapoviču počutil Treluyer, saj je kot navdušeni motokrosist izdelke našega podjetja poznal že prej. »Seveda poznam, saj je v motociklizmu že uveljavljena znamka, upam, da se bo s pomočjo našega sodelovanja v športu še bolj uveljavila tudi v avtomobilizmu,« je dejal, hkrati pa priznal, da bo letos na najprestižnejši 24-urni dirki (ki je njegova domača) še napeto. »V naši ekipi moramo izboljšati hitrost, pri Toyoti pa si prav gotovo zelo temeljito prizadevajo za zanesljivost.« Nemec Lotterer je bil že pri 16 letih svetovni prvak v kartingu, zadnja leta pa pogosto nastopa tudi na Japonskem v seriji Formula Nippon. »Včasih je kar težko preskočiti iz enosedežnika v prototip, zato je treba občutke pred pogovori z inženirji dobesedno resetirati,« je še dejal Nemec, ki se je v Belgiji preizkusil tudi v reliju. Najbrž je pomagalo, da je imel njegov oče nekoč ekipo v reliju. Švicar Fässler pa je dejal, da ima kljub bogati športni karieri (začel je v kartingu že pri sedmih letih!) v najlepšem spominu svoji zmagi  – kje drugje kot v Le Mansu.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja