Humar tudi v drugo

Če je imel Aleks Humar na reliju Saturnus nekaj sreče s smolo tekmecev in je slavil z lepim naskokom, se je moral v Velenju precej bolj potruditi.

8. 6. 2013

Dopoldanski del relija je imel štiri dokaj kratke hitrosten preizkušnje, ki so bile očitno bolj pisane na kožo spredaj gnanim dirkalnikom, saj sta Humar s Cliom R3 in Rok Turk s Peugeotom 208 R2 resno prehitevala štirikolesno gnano konkurenco.

Darko Peljhan in Hermann Gassner jima z Mitsubishiji Evo X nista uspevala resneje sleti, od njiju je bil hitrejši tudi Jani Trček, ki je po reliju Saturnus vodil v skupnem seštevku letošnjega prvenstva. Manj sreče je imela drugouvrščena v točkovanju, Asja Zupanc, ki je s ceste zletela na tako rekoč prvem ovinku tekmovanja in izgubila kakih 20 sekund.

Dobre čase je dosegal tudi Rajko Žakelj, Darko Peljhan pa se je medtem trudil dosegati čim boljše čase, a so ga pri tem ovirale težave z elektroniko njegovega Mitsubishija.

V diviziji 2 se je za Humarjem in Turkom odvijala zanimiva dirka med Matejem Grudnikom in Aljošo Novakom, diviziji 1 pa je Luka Kos s svojim Polom iz hitrostne preizkušnje v hitrostno preizkušnjo večal prednost pred zasledovalci. Ker je Gregi Premrlu že na prvi HP popustila polgred njegovega MGja (s sovoznikom Gregorjem Brešerjem sta se komaj privlekla do servisne cone po HP2), je bil njegov zaostane seveda velik.

Popoldanski del je krepko premešal tudi vrh tekmovanja in dogajanje v diviziji 2. Najprej je zaradi počene polgredi odstopil Grudnik, na vrhu skupnega seštevka pa sta Darko Peljhan in Gassner začela loviti Humarja in Turka. Po prvi dolgi hitrostni preizkušnji se je Humarjeva prednost razpolovila, Turk pa je zdrsnil na peto mesto (in Trček na četrto). Predzadnja HP (za njo je ostala le še kratka krožna hitrostna preizkušnja ob velenjskem jezeru) je imel Humar le še sekundo prednosti pred Peljhanom, za kar je bil zaslužen tudi naliv, ki je zadnje kilometre HP spremenil v drsalnic, preko katere so tekli potočki vode - Gassner pa je zaostajal še dve sekundi.

Zmagovalca relija je tako odločila zadnja, krožna hitrostna preizkušnja v dolžini vsega 2,3 kilometra. Humar se ni prav obremenjeval z dejstvom, da ga je lani prav superspecial v Idriji stal zmage na tistem reliju in rutinirano je oddirkal do konca. Gassner ga je sicer prehitel za štiri desetinke sekunde, a je Peljhan za njim enako zaostal in Aleks si je tako pridirkal drugo zmago letos. In ker je Jani Trček dirko zaradi prebite gume končal šele kot 15. je tudi prvenstvo ponovno popolnoma odprto.

Več o dogajanju v Velenju v novi številki Avto magazina, ki izide v četrtek.

Rezultati:

Skupno:

1. Humar-Rus (SLO, Renault Clio R3) 49:43,6

2. Peljhan-Lazar (SLO, Mitsubishi Lancer EVO X) +1,4

3. Gassner-Thannhauser (NEM, Mitsubishi Lancer EVO X) +2,9

4. Pritzl-Ertl (NEM, Subaru Impreza WRX STi) +40,9

5. Turk-Ložnar (SLO, Peugeot 208 R2) + 48,3

6. Kossler-Hofmann (NEM, Subaru Impreza WRX) +1:04,4

7. Zupanc-Kacin (SLO, Mitsubishi Lancer EVO 9) + 1:05,0

8. Žakelj-Selan (SLO, Mitsubishi Lancer EVO 9) +1:51,3

9. Novak-Čar (SLO, Škoda Fabia R2B) +2:07,3

10. Zrinski-Štupar (SLO, BMW M3) +2:20,2

19. Velkavrh-Sedej (SLO, VW Polo) +5:22,9*

Divizija 1:

1. Velkavrh-Sedej (SLO, VW Polo) 55:06,5

2. Jerkič-Verbič (SLO, Škoda Felicia) +8,9

3. Mrak-Šmit (SLO, Suzuki Swift) + 24,5

Divizija 2:

1. Humar-Rus (SLO, Renault Clio R3) 49:43,6

2. Turk-Ložnar (SLO, Peugeot 208 R2) + 48,3

3. Novak-Čar (SLO, Škoda Fabia R2B) +2:07,3