Intervju: Boštjan Avbelj

Če bi bila oddaja Slovenija ima talent posvečena zgolj dirkaškim talentom, potem bi bil Vrhničan Boštjan Avbelj prav gotovo v samem vrhu tekmovanja, če ne celo nesporni zmagovalec.

17. 5. 2015

Zablestel si kot predvoznik na lanskem reliju Železniki, letos pa si zmagal na prvi dirki pokala Germanol Adria Race Cup na dirkališču Hungaroring s povsem novim pokalnim Twingom. Torej obvladaš drsenje in si hiter, čeprav pod motornim pokrovom ni veliko 'konjev'!
V Železnikih sem užival v atraktivnih bočnih drsenjih z mojim serijskim Mitsubishijem Lancerjem EVO IX, na Madžarskem pa sem lovil stotinke z natančno vožnjo dirkalnega pokalnega Renaulta Twinga. Oboje mi je bilo v izziv in komaj čakam na nadaljevanje zgodbe.

Čeprav si kot mehanik zaposlen pri podjetju Prigo in je večina družine povezana z dirkanjem, si šele pri 24 letih navdušil s svojim občutkom za volanom. Kako to?
Res je, moj oče Marjan je kar 20 let nastopal v motokrosu (nehal je leta 1994, njegov največji uspeh so trikrat osvojene točke na dirkah za SP, op. a.) , prav tako se je v tem športu pomeril tudi moj dve leti starejši brat Rok. Sam sem leta 2002 prav tako nastopal v motokrosu, vendar družinske finance niso omogočale nadaljevanja, zato sem nehal.

Ampak tudi sedaj ni sponzorjev, pa si vseeno zagrizel v šport, ki je daleč od cenovno ugodnega.
Kaj naj rečem, dirkaška žilica mi ne da miru. Najprej sem bil najhitrejši slovenski voznik na mednarodnem izboru Racestar, nato sem še zmagal na prvi dirki pokala Twingo, poleg tega pa vodim v pokalu ESET V4. Čeprav me najbolj mika reli, imajo cenovno ugodnejše krožne dirke z napetimi borbami svoj šarm. Če ne štejemo le pokala Twingo je bilo na prvi dirki kar 34 avtomobilov iz različnih pokalov, zato je bilo na stezi zelo pestro. (smeh)

Načrti?
Seveda nadaljevati z uspešnimi nastopi v pokalu Twingo in napredovati – tako vozniško kot s tehniko. Zadnjič sem dal zadnjih 200 evrov, da sem poskusil pokalnega Renaulta Clia. Sekvenca, pravo dirkaško podvozje – to je to! Velika želja mi je nastopati na letošnjem reliju Železniki s konkurenčnim dirkalnikom v skupni razvrstitvi, beri z Mitsubishijem ali Subarujem. Zato so vse moči sedaj usmerjene v te projekte in upam, da mi bo prišel nasproti tudi kakšen sponzor.

Besedilo Aljoša Mrak, foto osebni arhiv Boštjana Avblja

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri