Paralelni relikros: Prvenstvo pod streho

Mogoče malce na silo, pa vendarle se je končalo tudi prvenstvo paralelnega relikrosa kot neuraden zaključek letošnje sezone. Aleks Humar in Mitja Klemenčič pa sta bila dirkača, ki sta še najbolj ­ogrela maloštevilne navijače.

23. 11. 2009

Ker je bila junijska dirka paralelnega relikrosa predčasno prekinjena zaradi tragične nesreče, ko je ob stezi umrla novinarka, so organizatorji najprej obupali, nato pa na začetku novembra le izpeljali še dve dirki.

To je bil namreč predpogoj, da je prvenstvo sploh veljavno. Naj spomnimo, da je na prvi dirki zmagal Primož Kostanjšek, na mrzli in spolzki podlagi pa sta se najbolje odrezala Aleks Humar in Mitja Klemenčič. Trije različni zmagovalci so že dober pokazatelj, da se je na stezi Blagomix v Logatcu veliko dogajalo.

Aleks Humar je znova dokazal, da je vrhunski voznik. Na stezi, ki se je v soboto počasi sušila, je v diviziji II moral priznati premoč le Luki Bravcu, nato pa se je razjezil in v polfinalni vožnji skupne razvrstitve najprej izločil Klemenčiča, nato pa še Avstrijca Alfreda Kramerja.

Za nepoznavalce naj povemo, da je Humar v dirkalniku Citroën C2 R2 Max lahko računal na okroglih 200 ‘konjev’ in sprednji pogon, medtem ko sta Klemenčič in Kramer krotila okrog 280 ‘konjev’ s štirikolesnim pogonom. Zato je Humar nedvomno dirkač dirke. »Nekajkrat je bilo zelo na meji, a na koncu se je srečno končalo, « je po dirki izjavil Humar.

Veliko bolj nazoren je bil po finalni vožnji Kramer, saj je Humarju po porazu športno čestital in se spravil na kolena v znak časti. V nedeljo zjutraj, ko je začelo deževati, pa je belo zastavo izobesil motor Citroënčka. »Žal je ventil ostal odprt, sicer bi bilo danes še lažje premagati tekmece, « je bil prepričan Humar. Zato pa je v nedeljo slavil Mitja Klemenčič, ki je imel tudi srečo, saj je takoj po cilju pretiraval in se vzvratno zaletel v brežino ter kar precej poškodoval zadek svojega Lancerja devete evolucije.

Na Gospodov dan je poleg Humarja manjkal tudi Kramer, saj je moral odstopiti zaradi odpovedi polgredi, pa tudi številni drugi so že pospravili svoje stvari v garaže, recimo atraktivni Domen Agnič (BMW M3 E30) in vedno veseli Slavko Komel (Opel Astra GSi).

V soboto je v diviziji I slavil Luka Kos (Zastava Yugo), vendar so ga po dirki diskvalificirali zaradi prelahkega dirkalnika, zato je največji pokal osvojil Klemen Trček. V diviziji II je bil najuspešnejši Matej Grudnik, v divizi­ji III Mitja Klemenčič in med buggyji Dejan Petrič (Opel 2000 Buggy 4x4).

Zanimivo je bilo tudi na dirki legend, saj je organizator zagotovil pokalne Seicente, v katere je posadil znane dirkače. Pomerili so se Andrej Vidic, Aleš Črnivec, Vojko Podobnik in Silvan Lulik, družbo pa sta jim delala še Aleš Prek in Boštjan Logar.

»Ko sem se zjutraj zbudil, sem moral tudi sam pogledati na osebno izkaznico, da sem preveril EMŠO, « je Logar smeje odgovarjal na pripombo, da bosta s Prekom morala prevoziti še kakšen kilometer, da bosta resnično legendi.

A o tem, da sta bila mladeniča med hitrejšimi in s tem na dobri poti k legendam, ni treba izgubljati besed, v seštevku voženj pa je slavil prav Logar. In za čuda sta oba Seicenta ostala popolnoma cela, čeprav je bil ob stezi za vsak primer parkiran še tretji. Kje so bili Dagmar Šuster, Brane Küzmič, Romana Zrnec in drugi zvezdniki naše dirkaške zgodovine, ostaja neznanka.

V nedeljo, ko je bilo manj dirkačev in zaradi slabega vremena tudi manj gledalcev, pa so slavili Alen Lampe (oziroma Aleš Žakelj v pokalu Yugo, saj Lampe ni prijavljen), Primož Kostanjšek, Mitja Klemenčič in Dejan Petrič.

V skupni razvrstitvi je Klemenčič premagal Kostanjška, Miha Debevec pa s pokalnim Cliom Boruta Bratino (Citroën C2 R2). Največji pokal prvenstva si je tako prislužil Primož Kostanjšek, saj je njegov največji tekmec Matej Grudnik naredil preveč napak, da bi mu odščipnil kakšno točko več. Čestitamo!

Neuraden konec sezone pa je legenda med komentatorji Vlado Krivec izkoristil še za zaključek fotografskega natečaja, ki je na najhitrejšem forumu trajal vso sezono.

Zmagal je sodelavec Avto magazina Tadej Pišek, čigar delo lahko vidite tudi v tem članku, pred Žigo Šparemblekom in Primožem Žgavcem, ki sta v naši reviji prav tako že sodelovala. Vsem trem, predvsem pa Kookiju, iskrene čestitke, saj je težek fotografski posel večinoma podcenjen ali pa celo povsem prezrt.

Rezultati

Rezultati sobota:

DIVIZIJA I:

1. Klemen Trček (Zastava Yugo)

2. Primož Bevk (Zastava Yugo)

3. Manuel Desardo (MG 105)

DIVIZIJA II:

1. Matej Grudnik (Renault Clio RS)

2. Luka Bravec (Renault Clio Cup)

3. Aleks Humar (Citroën C2 R2 Max)

SKUPNA RAZVRSTITEV:

1. Aleks Humar (Citroën C2 R2 Max)

2. Alfred Kramer (Mitsubishi Lancer EVO VI)

3. Mitja Klemenčič (Mitsubishi Lancer EVO IX)

4. Matej Grudnik (Renault Clio RS)

5. Slavko Zorman (Renault Clio Williams)

Rezultati nedelja:

DIVIZIJA I:

1. Alen Lampe (Zastava Yugo)

2. Aleš Žakelj (Zastava Yugo)

3. Klemen Trček (Zastava Yugo)

DIVIZIJA II:

1. Primož Kostanjšek (Opel Astra GSi)

2. Aleks Humar (Citroën C2 R2 Max)

3. Luka Bravec (Renault Clio Cup)

SKUPNA RAZVRSTITEV:

1. Mitja Klemenčič (Mitsubishi Lancer EVO IX)

2. Primož Kostanjšek (Opel Astra GSi)

3. Miha Debevec (Renault Clio Cup)

4. Borut Bratina (Citroën C2 R2)

5. Matej Grudnik (Renault Clio RS)

NAURADNI REZULTATI PRVENSTVA:

Skupna razvrstitev: 1. Primož Kostanjšek 150, 2. Matej Grudnik 130, 3. Andraž Hribar 91

Divizija I in pokal Yugo: Klemen Trček, divizija II: Matej Grudnik

Aljoša Mrak, foto: Tadej Pišek

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri