WTCC: Chevroletova zgodovina

2. 8. 2007
Deli

Če je bil kdo presenečen nad Chevroletovimi zmagami, po dirki na Švedskem ne bi smel biti več, saj so Američani (bolje rečeno Britanci) na severu Evrope osvojili kar dve dirki v enem koncu tedna.

Dirki na Švedskem sta pisali zgodovino. Rob Huff je tik pred startom prve dirke, ko je dirkališče namočil dež, izbral dežne pnevmatike in zadel v polno. Odlično je startal in že v drugem ovinku prevzel vodstvo, ki ga do konca dirke ni izpustil. Ko se je steza sušila, mu je Tiago Monteiro, najboljši na kvalifikacijah, sicer že pošteno dihal za ovratnik, a mu je do konca dirke zmanjkalo časa, da bi popolnoma izkoristil gume za suho stezo.

Dirkači, ki so startali na pnevmatikah za suho stezo, so imeli na začetku veliko težav, najbolje pa se je znašel Alfin dirkač James Thompson, ki se je prebil vse do tretje stopničke. Poleg ‘bio’ Volva, ki ni bil nominiran za točke (Robert Dahlgren je na prvi dirki osvojil deseto, na drugi pa osmo mesto! ), je s šestim mestom zgodovino pisal Yvan Muller, saj je s svojim Seatom TDI kot prvi z dizlomv tej seriji dosegel točke!

Pravo katastrofo so na Švedskem doživeli pri BMW-ju, saj je bil Andy Priaulx kot najboljši tovarniški dirkač šele 11. Pravi zvezdnik druge dirke, ki jo je obvladoval Chevrolet, je bil domačin Rickard Rydell. Šved je pred drugo dirko izbral gume za suho stezo in zadel žebljiček na glavico. S kar devetega startnega mesta se je prebijal proti vrhu, prehitel še dva Chevroletova tovarniška dirkača in zmagal.

V zadnjih metrih dirke je premagal neposredna tekmeca Larinija in Menuja. Ta sta se v zaključku druge dirke oba bojevala s slabo lego dirkalnikov, bila sta obuta v gume za dež, steza pa je bila že skoraj suha. Po Portu (tam je bila dirka pred tremi tedni) je Chevrolet dosegel še drugo trojno zmago.

Pred letom dni verjetno ni nihče pomislil, da bi bil lahko Chevrolet letošnji prvak. Verjetno jih je veliko, ki še vedno tako mislijo, a po dirkah v Anderstorpu je pogled na razpredelnico točkovanja ekip in dirkačev presenetljiv. Za vodilnim Müllerjem, ki vodi le točko pred Farfusom in dve točki pred Priaulxom, četrtouvšrčeni Larini zaostaja za deset točk, samo tri za njim pa Alain Menu. Seatu se lahko že pošteno tresejo blatniki, saj Chevrolet v točkovanju ekip za drugouvrščenimi Španci zaostaja zgolj štiri točke. Boj bo še srdit.

Anderstorp (Švedska)

Rezultati prve dirke, 13 krogov:

1. Huff (Chevrolet), 2. Monteiro (Seat), 3. Thompson (Alfa Romeo), 4. Coronel (Seat), 5. Tarquini (Seat), 6. Muller (Seat), 7. Larini (Chevrolet), 8. Menu (Chevrolet) …

Rezultati druge dirke, 13 krogov:

1. Rydell (Chevrolet), 2. Larini (Chevrolet), 3. Menu (Chevrolet), 4. Coronel (Seat), 5. Thompson (Alfa Romeo), 6. Monteiro (Seat), 7. Tarquini (Seat), 8. Dahlgren (Volvo) …

Vrstni red voznikov:

1. Müller 58, 2. Farfus 57, 3. Priaulx 56, 4. Larini 48, 5. Menu 45, 6. Muller 42, 7. Tarquini 41, 8. Thompson 36, 9. Huff 32, 10. Monteiro 28 …

Vrstni red moštev:

1. BMW 177, 2. Seat 147, 3. Chevrolet 143, 4. Alfa Romeo 70

Mitja Reven, foto: FIA WTCC, Chevrolet

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol