SsangYong Kyron je ob predstavitvi zaradi zelo samosvoje zunanje oblike dvignil precej prahu. Druga generacija Kyrona je kontroverzne poteze sicer malce izgubila, nenavadno obliko pa nikakor ne. In prednosti predhodnika ostajajo.
SsangYong je prvi korejski izdelovalec terenskih avtomobilov in še dandanes velja za specialista na tem področju. Zato ne čudi, da imajo s pravkar predstavljenim Kyronom II velike ambicije. Malce so mu spremenili prednji in zadnji del, osvežili notranjost (drug volanski obroč, preglednejši merilniki, boljši materiali), predvsem pa dopolnili motorno paleto.
Poleg dvolitrskega turbodizla (skupni vod, elektronsko krmiljeno spremenljivo turbopuhalo, 104 kW oziroma 141 KM) je nov še 2, 7-litrski turbodizel (121 kW oziroma 165 KM), ki omogoča končno hitrost 174 km/h in povprečno porabo 9, 5 litra na 100 prevoženih kilometrov. Za tiste, ki pa niste pristaši dizla, pa ponujajo še 3, 2-litrski bencinski šestvaljnik (162 kW oziroma 220 KM), ki je izdelan po Mercedes-Benzovi licenci.
Moč se lahko prenaša na vsa štiri kolesa prek 5-stopenjskega menjalnika T-Tronic, ki omogoča tudi ročno pretikanje. Že v osnovi dobro založenega Kyrona si lahko omislite za 24.990 evrov, najdražja različica pa vas bo stala 34.990 evrov. (AM)
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji