Dobro povpraševanje po Citroënovem malčku je razlog, da Stellantisova znamka potrebuje nove proizvodnje zmogljivosti.
Citroën je v Stellantisovi tovarni v Kragujevcu uradno zagnal proizvodnjo novega električnega modela C3, s čimer dopolnjuje proizvodne zmogljivosti v Slovaški. Gre za pomemben korak v prizadevanjih znamke za bolj dostopno električno mobilnost, saj električna različica trenutno predstavlja približno 30 odstotkov vseh naročil novega C3.
Dostopna elektrifikacija
Novi Citroën C3 je zgrajen na namenski platformi Smart Car, ki omogoča tako električne kot hibridne in bencinske pogone. Namen modela je ponuditi praktičen in cenovno dostopen mestni avtomobil, ki ne zanemarja udobja in sodobnega videza. S tem Citroën sledi svoji filozofiji oblikovanja vozil, ki so preprosta, funkcionalna in prilagojena širokemu krogu uporabnikov.
Dodajanje proizvodnje v Srbiji ima tudi gospodarski pomen za regijo, saj prinaša nova delovna mesta ter utrjuje vlogo Kragujevca kot pomembne lokacije znotraj Stellantisove proizvodne mreže.
Dobra prodaja v Sloveniji
Novi C3 se je dobro uveljavil tudi na slovenskem trgu. V prvem četrtletju leta 2025 je dosegel 3. mesto med vsemi prodanimi osebnimi vozili. Med fizičnimi kupci v B-segmentu pa se je z 194 registracijami povzpel na prvo mesto, kar pomeni 23,21-odstotni tržni delež v tem delu trga.
Takšen odziv kaže na to, da ima Citroën s C3 pravočasno in relevantno ponudbo za kupce, ki iščejo dostopno in sodobno osebno mobilnost, ne glede na vrsto pogona.