To so evropske cene za kitajski Leapmotor. So res toliko nižje od evropske konkurence?

25. 9. 2024 | Gregor Žvab
Deli

Znamka sicer spada pod koncern Stellantis, enega izmed modelov pa sestavljajo na Poljskem, s čimer se bodo izognili evropskim carinam na kitajske električne avtomobile.

Kitajski avtomobilski proizvajalec Leapmotor, ki v Evropi spada pod koncern Stellantis, bo na evropskem trgu ponudil električni mestni avtomobil T03 in srednje veliki električni SUV C10 po cenah, ki bodo nižje od večine konkurence.

Preberite še:

V Italiji, kjer so avtomobila uradno predstavili 23. septembra, se bodo cene za C10 začele pri 36.400 evrih, za T03 pa pri 18.900 evrih. Do konca oktobra bo C10 na voljo po akcijski ceni 34.400 evrov, T03 pa za 17.900 evrov. Cene se lahko razlikujejo glede na evropski trg, so sporočili iz Stellantisa.

Model T03 bo zaradi sestavljanja iz predpripravljenih kompletov (kitov) v Tychyju na Poljskem lahko obšel evropske carine na električna vozila. Trenutno model C10 še vedno nastaja na Kitajskem in je uzvožen v Evropo, vendar je izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares že julija napovedal, da bodo v prihodnosti več modelov znamke Leapmotor izdelovali v Evropi.

To so evropske cene za kitajski Leapmotor. So res toliko nižje od evropske konkurence?
Leapmotor International

Stellantis ima v podjetju Leapmotor International večinski delež. Podjetje je bilo ustanovljeno za prodajo modelov zunaj Kitajske. Poleg tega pa imajo tudi manjšinski delež v matičnem podjetju Leapmotor.

Do konca leta naj bi Leapmotor International začel prodajo v Belgiji, Franciji, Nemčiji, Grčiji, Italiji, Luksemburgu, na Malti, Nizozemskem, Portugalskem, v Romuniji, Španiji, Švici in Združenem kraljestvu. Prodaja vozil bo potekala prek prodajne mreže Stellantisa, so sporočili iz podjetja.

Leapmotor International je 24. septembra napovedal, da bodo v Evropi z "boljšimi ponudbami" konkurirali predvsem kitajskim znamkam.

Med vodilnimi srednje velikimi SUV-ji je model C10, ki ima doseg po standardu WLTP 420 kilometrov, nekaj tisoč evrov cenejši od najbolje prodajanega Teslinega Modela Y. Slednji v Italiji stane 39.690 evrov za različico z enim motorjem in pogonom na zadnji kolesi, ki ima doseg 455 kilometrov po standardu WLTP. Model C10 ima sicer počasnejše polnjenje z enosmernim tokom, saj dosega največ 84 kilovatov, v primerjavi z 220 kilovati pri Modelu Y.

To so evropske cene za kitajski Leapmotor. So res toliko nižje od evropske konkurence?
Leapmotor International

Glavni konkurent modela T03, ki ima doseg 265 kilometrov, je kitajsko sestavljena Dacia Spring, mali avtomobil, ki se trenutno v Italiji prodaja po ceni 17.900 evrov in ima doseg okoli 225 kilometrov. Spring je sicer podvržen dodatnim carinam EU. V prihodnosti sicer tudi Renault načrtuje električne avtomobile pod 20.000 evri, vključno z modelom Twingo, ki bo nastajal v novomeškem Revozu, Citroen pa bo pripravil model e-C3 s krajšim dosegom in posledično nižjo ceno.

Leapmotor sicer še ni razkril prodajnih ciljev. Pričakujejo, da bodo do konca leta 2024 imeli 350 prodajnih mest po vsem svetu. V naslednjih treh letih bodo vsako leto predstavili po en nov model.

Prvi novi model za Evropo bo B10, ki bo premierno predstavljen na oktoberskem pariškem avtomobilskem salonu. Ta model bo ciljal na "največji tržni segment", vendar podrobnosti še niso razkrili.

Bo Amerika odnesla Tavaresa? Pri Stellantisu iščejo novega šefa

Novo na Metroplay: Peter Prevc iskreno o težkih trenutkih kariere in o očetovstvu | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem