Novi šef Stellantisa naj bi imel presenetljive načrte z umirajočo znamko - jo je še mogoče rešiti in ali je to smiselno?

9. 6. 2025 | Uredništvo
Novi šef Stellantisa naj bi imel presenetljive načrte z umirajočo znamko - jo je še mogoče rešiti in ali je to smiselno? (foto: Maserati)
Maserati

Se Maseratiju obetajo boljši časi?

Ni skrivnost, da so nekateri Stellantisovi avtomobilski proizvajalci trenutno v resnih težavah. Me njimi posebej izstopa Maserati, ki je lani prepolovil prodajne številke prodali so zgolj 11.300 vozil. Za znamko s tako bogato zgodovino je to skrb vzbujajoče. 

Pri Stellantisu se tega dobro zavedajo, zato pripravljajo nov poslovni načrt za Maserati, pod vodstvom novega izvršnega direktorja Antonia Filose in vodje znamke Santa Ficilija. Če načrt ne bo uspešen, bi se lahko italijanska prestižna znamka celo poslovila.

Na nedavnem dogodku Motor Valley Fest v Modeni je Ficili, kot poroča Reuters, dejal, da bo poleg prihoda novih modelov Maserati prenovil tudi sodelovanje s trgovci in servisno mrežo. Ena ključnih težav znamke je namreč pomanjkanje novosti. Najpomembnejši model zadnjih let je bil kompaktni SUV Grecale, ki si platformo deli z Alfo Romeo Stelvio. Ta model naj bi zapolnil praznino po že zastarelem Ghibliju in povečal obseg prodaje. A očitno se to ni zgodilo – leta 2024 so prodali le še 7.250 primerkov Grecala, kar pomeni 58-odstoten padec.

Prihaja prvi vročinski val tega poletja: kako vroče bo

Ficili je v zvezi z načrti za prihodnost dejal: "Imamo jasne ideje o tem, kaj želimo storiti, upamo, da bomo kmalu pripravljeni." Dodal je še, da morajo počakati, da Antonio Filosa uradno prevzame vodenje Stellantisa, saj bo moral vsak načrt za preobrat potrditi on sam.

"Antonio obožuje znamko Maserati, prepričan sem, da nam bo uspelo narediti velike stvari," je dodal Ficili.

Reuters je Ficilija povprašal tudi o govoricah, da bi lahko Stellantis prodal Maserati ali vsaj zmanjšal svoj delež nadzora. Ficili je to zanikal in zatrdil, da sprememb v lastniški strukturi ne načrtujejo. A zanimivo je, da je Stellantis kljub temu najel svetovalno družbo McKinsey & Co, da bi Maseratiju in Alfi Romeo pomagala pri strategiji obvladovanja posledic nedavnih ameriških carin.

Kitajski proizvajalec napoveduje nepredstavljivo: električni avtomobili bodo že kmalu prevozili 1500 kilometrov z enim polnjenjem!