Za zdaj le na enem trgu.
Na avtomobilskem trgu je konkurenca vse večja in boj za kupce vse težji. Proizvajalci zato posegajo po različnih ukrepih, da bi privabili čimveč kupcev. Eden izmed največjih koncernov poskuša to storiti s poprodajnimi storitvami.
Stellantis namreč svojim kupcem ponuja razširjeno jamstvo do 8 let oziroma 160.000 prevoženih kilometrov, če vozilo redno servisirajo pri pooblaščenih servisih v uradnem omrežju znamke.
Ukrep trenutno velja izključno za Francijo, ni pa znano, ali ga bo skupina uvedla tudi na drugih trgih – čeprav bi bilo to glede na dosedanjo prakso smiselno pričakovati. S tem želi Stellantis ponovno vzpostaviti zaupanje kupcev po aferi z zračnimi blazinami Takata, številnih težavah z zanesljivostjo motorjev PureTech in težavah z dizelskimi motorji BlueHDi.
Razširjeno jamstvo je za stranke brezplačno, a velja le ob rednem servisiranju v uradnem servisnem omrežju znamke. Seveda ta poteza pomeni tudi več zagotovljenega in dolgoročnega dela za pooblaščene servise.
Program zajema tako osebna kot gospodarska vozila, pa tudi vse vrste pogonov.
Stellantis v okviru programa razlikuje med dvema kategorijama. Pri znamkah Alfa Romeo, DS in Lancia, ki sodijo v višji cenovni razred, razširjeno jamstvo vključuje tudi infotainment sistem, pomoč na cesti in zagotovitev nadomestnega vozila. Ostale znamke v skupini, natančneje Abarth, Citroen, Fiat, Fiat Professional, Jeep, Peugeot in Opel, imajo zajeto standardno jamstvo.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin in Borut Pahor v podkastu navdiha v živo na Slovenskem oglaševalskem festivalu