Očitno je, da se preostali vodstveni člani s potezami nekdanjega "generalnega" niso najbolj strinjali.
Stellantis je napovedal, da se želi znova pridružiti evropskemu avtomobilskemu združenju ACEA, kar bi lahko nakazovalo bolj previden pristop avtomobilskega giganta k elektrifikaciji. "Stellantis potrjuje, da namerava zaprositi za članstvo v ACEA," so zapisali v včerajšnji izjavi.
Kaj je ACEA?
ACEA (European Automobile Manufacturers Association) je glavna lobistična organizacija evropske avtomobilske industrije, ustanovljena leta 1991. Združuje proizvajalce osebnih vozil, tovornjakov, dostavnih vozil in avtobusov, ki delujejo na evropskem trgu.
Stellantis je ACEA zapustil leta 2023, ko je takratni izvršni direktor Carlos Tavares nasprotoval stališčem organizacije glede ciljev zmanjšanja izpustov CO₂ za leto 2025. Tavares je zavračal pozive ACEA, naj Evropska unija preloži te cilje, saj bi neuspeh pri doseganju teh standardov avtomobilskim proizvajalcem lahko prinesel visoke denarne kazni.
ACEA je trdila, da bi morali cilje prestaviti zaradi občutnega upada povpraševanja po električnih vozilih, vendar Tavares ni podprl tega stališča.
Stellantis in elektrifikacija
Tavares je 17. septembra na dogodku v Torinu izjavil, da je Stellantis pripravljen na dosego ciljev za leto 2025. Poudaril je, da bo skupina v prihodnjih letih lansirala široko paleto cenovno dostopnih električnih vozil znamk Citroën, Opel in Fiat, zasnovanih na "Smart Car" platformi.
Po odstopu Carlosa Tavaresa 1. decembra, odločitev za ponovno pridružitev ACEA kaže na možen premik v strategiji Stellantisa pod novim vodstvom. Z vnovično vključitvijo v lobistično organizacijo si Stellantis očitno prizadeva za večje usklajevanje s preostalimi evropskimi proizvajalci avtomobilov glede skupnih izzivov na področju elektrifikacije in trajnostnega razvoja.