Študija nove Astre GTC

Opel bo na avtomobilskem salonu v Parizu prihodnji mesec predstavil koncept, iz katerega bo nastala serijska trivratna Astra GTC.

28. 9. 2010

Koncept napoveduje športno izvedenko, ki bo v primerjavi s petvratno kombilimuzino nižja in daljša, saj prototip v dolžino meri kar 4, 46 metra, kar je več, kot je običajno za avtomobile spodnjega srednjega razreda.

GTC kot Grand Tourisme Compact bo leta 2011 zapeljal v prodajne salone kot naslednik legendarne Calibre in Mante. Pravijo, da bo GTC, ki si v nasprotju s prejšnjo GTC-različico s petvratno Astro ne bo delil karoserijskih elementov, petsedežnik in s tem primernejši za vožnjo potnikov na zadnji klopi kot konkurent Volkswagen Scirocco, čeprav bo v GTC-ju na zadnji klopi malo prostora za glave.

Opel razen bogate bere stavkov o obliki pariške študije o Astri GTC ni izdal nič tehnikalij. Ve se, da bo eden izmed motorjev dvolitrski prisilno polnjeni bencinec z neposrednim vbrizgom in okoli 260 'konji' in da bo motorna paleta povzeta tudi po kombilimuzinski Astri, torej bencinski in dizelski motorji z razponom moči od 95 do 180 'konjev'.

Prihaja različica GSi z 210 'konji'. Tudi preostala tehnika bo povzeta po kombilimuzini, a bo trše nastavljena. Na seznamu doplačilne opreme bo mogoče izbrati sistem prilagodljivega blaženja, ki bo verjetno v bolje motoriziranih različicah serijski.

Nekateri motorji bodo povezani s sistemom start/stop za varčno vožnjo, menjalniki bodo večinoma šeststopenjski ročni, z možnostjo izbire enakostopenjske avtomatike.