Subaru je za predstavitev na avtomobilskem salonu v Los Angelesu predstavil priključnohibridno različico Crosstreka, križanca, ki se pri nas imenuje Subaru XV. V ZDA bodo prvi prodajalci začeli Crosstreka Hybrida dobavljati konec leta, ne ve pa se, kdaj in ali ga bomo lahko kot Subaru XV Hybrid kupili tudi v Evropi.
Subaru je Crosstreka Hybrida – njegova konvencionalno gnana različica je v ZDA najbolje prodajani Subaru – opremil s svojim novim priključnohibridnim pogonskim sklopom StarDrive Technology, v katerega je združil dvolitrski bokserski štirivaljnik, dva elektromotorja, simetrični štirikolesni pogon in neskončnostopenjski menjalnik Lineartronic CVT.
En elektromotor opravlja vlogo zaganjalnika in generatorja elektrike za polnjenje hibridne baterije, drugi pa je namenjen pogonu avtomobila v hibridnem in električnem načinu. Seveda lahko opravlja tudi vlogo generatorja elektrike. Pri Subaruju so razvili tudi elektronsko nadzorovani zavorni sistem, ki optimizira nadzor nad zaviranje, da omogoči učinkovito razporeditev zavorne sile med regenerativnim zaviranjem in tornimi zavorami.
Crosstrek Hybrid lahko v električnem načinu doseže največjo hitrost 105 kilometrov na uro in s polno baterijo premaga razdalje do 27 kilometrov, ob tem pa povprečno porabi 2,6 litra bencina na sto kilometrov.
V drugih lastnostih se hibridni Crosstrek načeloma ne loči od konvencionalno gnanega Crosstreka oziroma XV-ja.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem