Subaru je pravkar začel prodajati novi XV, v Ženevo pa je že pripeljal študijo XV Concept, s katero napoveduje tako njegovega naslednika kot tudi svoje prihodnje oblikovne smernice.
Študija z dolžino 4,52, širino 1,92, višino 1,57 in medosno razdaljo 2,67 metra uteleša oblikovalsko filozofijo "Dynamic X Solid", ki se izraža s solidnim in robustnim nastopom in povečano oddaljenostjo dna od tal, ki namiguje na "go-anywhere All-Wheel Drive" sposobnosti vseh pravih Subarujev.
Silhueta kabine se proti zadku postopoma niža in oži in s tem daje atletski občutek brez kompromisov pri križanski praktičnosti. Karoseriji dominirata dve močni karakterni liniji: prva od prednjega odbijača mimo vrat poteka do višine ramen, druga pa se od spodnjega roba vrat dviguje proti zadku. Spredaj so značilna šesterokotna maska in "sokolji" žarometi, zadaj pa podobno urejene luči in zaščita z motno črno plastiko, s katero so zaščitene tudi bočne površine.
Omeniti velja še ekskluzivni novi lak za karoesrijo "Glacier Khaki Silica", ki naj bi vzbujala vtis ledeniškega ledu, kombinirana pa je z oranžnimi dodatki.