Šele štiri leta po nakupu bosta draga avtobusa končno lahko začela obratovati.
Čeprav je Skandinavija pri prehodu na alternativna goriva v prometu krepko v vodstvu pred preostankom Evrope, tudi iz njihovih koncev pricurljajo zgodbe, ki potrdijo, da nepremišljeno agresivna modernizacija voznih parkov vendarle ni vedno pametna ideja. To je na lastni koži izkusilo transportno podjetje X-trafik iz Švedskega mesta Sandviken.
Ker ima mestece Sandviken polnilno postajo za vodik že od leta 2016, se je leta 2021 tamkajšnje transportno podjetje odločilo za nakup dveh avtobusov na vodik v skupni vrednosti 1,3 milijona evrov. Šele ko sta prispela so ugotovili, da je bila polnilna postaja zasnovana za osebna vozila, ki se z vodikom polnijo pri 700 barih, zahtevani tlak za avtobuse pa je znašal 350 barov.
Andreas Eriksson, vodja regionalnega prometa pri X-trafiku je za Sveriges Radio povedal, da jih je situacija presenetila. Avtobusa sta odšla v hrambo, šele zdaj, po štirih letih in okoli 250 tisoč evrih stroškov amortizacije pa so lokalno polnilnico tudi prilagodili za delovanje s 350 bari.