Švedi priznali poraz: do leta 2030 popolne elektrifikacije ne bo

6. 9. 2024 | Gregor Žvab
Deli

Volvo je opustil svoj cilj, da bi do leta 2030 prodajal izključno električna vozila in bo namesto tega v svoji ponudbi ohranil priključne hibride ter nekatere modele z blagohibridnim pogonom.

Preberite še:

Švedi priznali poraz: do leta 2030 popolne elektrifikacije ne bo
Volvo

Ostajajo tudi blagi hibridi

Podjetje zdaj cilja na to, da bodo priključni hibridi in povsem električna vozila predstavljali vsaj 90 odstotkov prodaje do leta 2030. Preostali delež bodo predstavljali blagi hibridi, ki se še vedno večinoma zanašajo na motor z notranjim zgorevanjem.

"Prepričani smo, da je naša prihodnost električna," je dejal izvršni direktor Jim Rowan. "Vendar pa je očitno, da prehod na elektrifikacijo ne bo linearen, saj se trgi in kupci prilagajajo z različnimi hitrostmi", je še dodal.

Zaradi tega so številni proizvajalci, kot sta Mercedes-Benz in Volkswagen, prilagodili svoje načrte glede električnih vozil. VW celo razmišlja o zaprtju tovarn v Nemčiji, da bi zmanjšal stroške.

Volvo Cars, ki je v lasti kitajske družbe Geely, se je znašel v središču trgovinskega spora s Pekingom zaradi podpore kitajski industriji električnih vozil. Podjetje proizvaja električna vozila na Kitajskem, posledično pa so obremenjena z dodatnimi carinami v ZDA in Evropski uniji.

Švedi priznali poraz: do leta 2030 popolne elektrifikacije ne bo
Volvo

Nove carine so jih pošteno udarile

Julija je Volvo, zaradi carin EU, nekoliko znižal svojo napoved prodaje vozil za leto 2024, le mesec pred tem pa so preložili dobavo modela EX30 v ZDA na prihodnje leto, potem ko je Washington uvedel več kot 100-odstotne carine na kitajske električne avtomobile. Volvo je v okviru varčevanja začel odpuščati delavce na Švedskem.

Volvo pa močno računa na svoj paradni električni SUV, model EX90, s katerim želi povečati povpraševanje v prihajajočih mesecih. Podjetje je že začelo z dobavami avtomobila prodajalcem v ZDA in Evropi, prvi kupci pa bodo svoja vozila prejeli še pred koncem tega meseca.

To je duet, ki bo spremenil podobo in postavil nove standarde znamke Volvo

Novo na Metroplay: "Vsak od nas kdaj pogleda oglase, tudi sam jih. Vedno sem zgrožen nad cenami" | Simon Maljevac