Zdi se, da prav vse znamke odstopajo od svojih "električnih" ciljev. Tudi najbolj prepričane ...
Volvo je opustil svoj cilj, da bi do leta 2030 prodajal izključno električna vozila in bo namesto tega v svoji ponudbi ohranil priključne hibride ter nekatere modele z blagohibridnim pogonom.
Preberite še:
Ostajajo tudi blagi hibridi
Podjetje zdaj cilja na to, da bodo priključni hibridi in povsem električna vozila predstavljali vsaj 90 odstotkov prodaje do leta 2030. Preostali delež bodo predstavljali blagi hibridi, ki se še vedno večinoma zanašajo na motor z notranjim zgorevanjem.
"Prepričani smo, da je naša prihodnost električna," je dejal izvršni direktor Jim Rowan. "Vendar pa je očitno, da prehod na elektrifikacijo ne bo linearen, saj se trgi in kupci prilagajajo z različnimi hitrostmi", je še dodal.
Zaradi tega so številni proizvajalci, kot sta Mercedes-Benz in Volkswagen, prilagodili svoje načrte glede električnih vozil. VW celo razmišlja o zaprtju tovarn v Nemčiji, da bi zmanjšal stroške.
Volvo Cars, ki je v lasti kitajske družbe Geely, se je znašel v središču trgovinskega spora s Pekingom zaradi podpore kitajski industriji električnih vozil. Podjetje proizvaja električna vozila na Kitajskem, posledično pa so obremenjena z dodatnimi carinami v ZDA in Evropski uniji.
Nove carine so jih pošteno udarile
Julija je Volvo, zaradi carin EU, nekoliko znižal svojo napoved prodaje vozil za leto 2024, le mesec pred tem pa so preložili dobavo modela EX30 v ZDA na prihodnje leto, potem ko je Washington uvedel več kot 100-odstotne carine na kitajske električne avtomobile. Volvo je v okviru varčevanja začel odpuščati delavce na Švedskem.
Volvo pa močno računa na svoj paradni električni SUV, model EX90, s katerim želi povečati povpraševanje v prihajajočih mesecih. Podjetje je že začelo z dobavami avtomobila prodajalcem v ZDA in Evropi, prvi kupci pa bodo svoja vozila prejeli še pred koncem tega meseca.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj