Na vrhu voditeljev držav G7, ki je bil konec maja v Ise-Shimi na Japonskem, je Toyota predstavila svoj napredek pri razvoju avtonomnega avtomobila.
Obiskovalci vrha G7 so namreč lahko preskusili Lexus LS, v katerega je bil vgrajen Toyotin novi mobilni asistent "Urban Teammate", kar bi lahko prevedli v "mestnega tovariša". Limuzina višjega razreda je s pomočjo tehnike za avtonomno vožnja vozila povsem samostojno.
Z oktobra 2015 predstavljenim sistentom "Urban Teammate" je japonska proizvajalka avtomobilov nadgradila svoj zgodnejši sistem za avtonomno vožnjo "Highway Teammate", ki je omogočal samostojno vožnjo po avtocestah. "Urban Teammate" gre precej dlje, saj je opremljen tudi s sistemi za prepoznavanje pešcev, kolesarjev in drugih udeležencev v prometu. Prepoznava tudi lokalno prometno ureditev s semaforji in križišči ter ji podreja svoje manevre. Poleg digitalnih zemljevidov iz navigacijske naprave uporablja tudi GPS, različne kamere in laserski radar visoke ločljivosti.
"Urban Teammate" se sicer še ne znajde najbolje v zapletenih prometnih situacijah, zato je podrejen neprestanim izboljšavam, pri katerih si Toyotini inženirji pomagajo tudi z umetno inteligenco. Prihodnji navigacijski sistemi bodo denimo uporabljali "COSMIC", avtomatizirano prostorsko tehnologijo za izdelavo natančnih zemljevidov, ki bo postala osnova za avtonomno vožnjo.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del