Alfa Romeo: novi načrti so velikoserijski, preverite, v katero smer gredo

Nov dan, nova novica o prihodnjih modelih Alfa Romea. Tokrat je z njo postregel kar prvi mož znamke, Jean-Philippe Imparato.

Alfa Romeo: novi načrti so velikoserijski, preverite, v katero smer gredo (foto: Alfa Romeo) Alfa Romeo
30. 3. 2022

Očitno bodo Italijani do leta 2027 v ponudbi imeli kar štiri ali pet SUV-jev, v kolikor bodo pri življenju obdržali Stelvia ali poskrbeli tudi za njegovega naslednika. Generalni direktor Alfa Romea, Jean-Philippe Imparato, je namreč za nizozemski Autoweek spregovoril tudi o tem, da si želi v skladu s položajem Alfa Romea znotraj Stellantisa na trg zopet pripeljati večje modele.

"Tega še nisem razkril nikomur, ampak če smo že ravno globalna premijska znamka Stellantisa in ker našo znamko vsi poznajo, želim na trg pripeljati vrhunski SUV", rakzriva Imparato. "V kakšni obliki bo prišel, je naslednje vprašanje, a vsekakor nad segmentom D, prihaja pa tudi visoko zmogljiv avtomobil E segmenta", nadaljuje. V isti sapi pa omenja, da bodo ciljali na modele, kot so BMW-jevi X5, X6 in serija 7, kjer je dodana vrednost najvišja.

Sodeč po tej izjavi torej nameravajo na trg poslati večji SUV, ki bi imel še "kupejevsko" izvedenko ter veliko limuzino, ki je v ponudbi niso imeli že od leta 2007, ko se je končala proizvodnja modela 166. Prav večjo limuzino so pri Alfa Romeu od takrat že večkrat obljubljali. Nazadnje so zavrgli načrte večje limuzine in SUV-ja na platformi Giorgio, ki jo uporabljata Giulia in Stelvio. Uresničile pa se niso niti napovedi o športnih kupejih.

Preberite tudi: (Neuradno) Alfa Romeo pripravlja nove športnike

No ja, novi načrti imajo znotraj Stellantisa sedaj gotovo večjo težo, omenjeni avtomobili pa bodo verjetno že prišli v obdobju, ko bo nove Alfe poganjala le še elektrika. Zanje bodo bržkone uporabili Stellantisovi prihajajoči platformi za premijska električna vozila STLA Medium in STLA Large. Prva bo namenjena vozilom med 4,2 in petimi metri dolžine, z motorji do 330 kilovatov moči, baterije z zmogljivostjo od 87 do 104 kilovatnih ur pa bodo omogočale do 700 kilometrov dosega. Večja platforma bo podpirala zmogljive štirikolesno gnane avtomobile med 4,8 in 5,5 metri dolžine z močjo do 660 kW in baterijskimi sklopi z zmogljivostjo med 101 in 118 kilovati ter do 800 kilometrov dosega.

Pred kratkim so sicer predstavili Tonale - SUV v segmentu C, kmalu pa je pričakovati še manjši Brennero.