Medtem ko so pri Audiju naznanili, da od leta 2026 ne bo več novih modelov z motorji z notranjim zgorevanjem, pri BMW-ju zaenkrat nimajo takšnih načrtov.
Medtem ko v zadnjem času v povezavi z mnogimi znamkami poslušamo predvsem napovedi in govorice o ustavitvi razvoja motorjev z notranjim zgorevanjem in začetku nove, električne dobe, je pri BMW-ju vsaj zaenkrat še drugače. Razkrili so, da razvijajo novo generacijo bencinskih in dizelskih šest in osemvaljnikov.
Novico je med intervjujem za revijo Auto Motor und Sport obelodanil vodja razvoja Frank Weber, ki pravi, da bodo za znižanje izpustov CO2 nekaj let še potrebovali najbolj tehnološko izpopolnjene motorje z notranjim zgorevanjem za pogon osebnih avtomobilov po vsem svetu. Upoštevajoč seveda, da popoln prehod na elektriko še ne pride v poštev. Weber nadaljuje: "Zato razvijamo novo generacijo motorjev: bencinske, dizelske, šestvaljne, osemvaljne", je povedal. "Samo s šestvaljnikom bomo izpuste na prehodu generacij znižali bolj kot kadarkoli doslej. Gledali smo celoten življenjski cikel za zadovolitev emisijskih zahtev na eni ter zmogljivostnih na drugi strani in našli obetaven pristop." Motorji naj bi imeli povsem novo rešitev v glavi motorja.
Weber pravi, da je zmanjšanje izpustov CO2 in zmanjšanje vpliva na okolje ključno, a ne glede na to, ali ga dosežemo z naprednejšimi motorji z notranjim zgorevanjem ali pa z električnimi pogoni. Zato bodo pri BMW-ju še naprej vlagali v motorje z notranjim zgorevanjem in ponujali "inovativna in trajno zasnovana vozila, ne glede na tip pogona".