Tehnika: Hibridni Porsche v Ženevi

Porsche bo na avtomobilskem salonu v Ženevi predstavil revolucijo, saj bodo 110 let zatem, ko je Ferdinand Porsche zasnoval prvega hibrida, pokazali revolucionarni dirkalnik 911 GT3 R s hibridnim pogonom.

3. 3. 2010

Gre za dirkaški sistem, ki je precej drugačen od tistih, ki jih v serijske avtomobile vgrajujejo avtomobilske tovarne.

Spredaj sta dva elektromotorja s 60 kW, v zadku pa je štirilitrski šestvaljni bokser s 353 kilovati. Energijo shranjuje vztrajnik, ki je vgrajen poleg voznikovega sedeža. Gre za elektromotor z rotorjem, ki se vrti z maksimalno 40.000 vrtljaji na minuto in mehansko shranjuje energijo v obliki rotacijske energije.

Energijo iz napolnjenega rotacijskega shranjevalnika električne energije voznik lahko uporabi pri pospeševanju iz ovinkov ali prehitevanju (ali kar tako), tako da med delovanjem alternatorja elektromagnetno zavira vztrajnik in s tem iz njegove kinetične energije zagotovi do 120 kW (šest do osem sekund) za oba motorja na sprednji premi.

Ta dodatna moč je vozniku po vsakem polnjenju na voljo za približno šest do osem sekund. Dirkalnik 911 GT3 R Hybrid bodo preizkusili tudi na stezi, kako dober je, pa bo pokazala predvsem 24-urna dirka na Nordschleife sredi maja.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri