Izrazita rast evropskega trga električnih avtomobilov gre predvsem na račun rasti evropskih znamk.
Evropski trg baterijsko-električnih vozil (BEV) je novembra zabeležil zelo izrazito rast. Po predhodnih podatkih analitske hiše Dataforce je bilo v državah Evropske unije, EFTA in Združenega kraljestva registriranih 248.017 električnih avtomobilov, kar pomeni 38-odstotni skok v primerjavi z enakim obdobjem lani. K rasti pomembno prispeva predvsem hitro širjenje ponudbe novih modelov, zlasti v manjših in kompaktnih segmentih.
Čeprav sta Tesla Model 3 in Model Y tudi novembra ostala na vrhu prodajnih lestvic, je konkurenca očitno vse močnejša. Novi modeli, kot so Škoda Elroq, Renault 5 in Volkswagen ID.3, so z visokimi prodajnimi številkami jasno pokazali, da se Teslina prevlada postopoma krha.
Volkswagen je mesec zaključil kot najuspešnejša električna znamka v Evropi, pri čemer so pomembno vlogo odigrali modeli ID.7, ID.4 in ID.3. Tudi Renault je s prihodom nove generacije električnih malih avtomobilov občutno povečal prodajo, BMW pa je z dobrim sprejemom modela iX1 še zmanjšal zaostanek za Teslo. Posebej izstopa Škoda Elroq, ki je bila novembra tretji najbolje prodajani električni avtomobil, tik za Teslinim Modelom Y.
Na letni ravni Tesla sicer še vedno ohranja prednost. Model Y po enajstih mesecih vodi s 127.067 registracijami, vendar se mu konkurenca hitro približuje. Skupno je bilo v obdobju januar–november v Evropi registriranih več kot 2,27 milijona električnih vozil, kar pomeni 27-odstotno rast.
Močno rast beleži tudi segment priključno-hibridnih vozil, kjer je novembra prodaja narasla za 35 odstotkov. Najuspešnejši model je bil BYD Seal U, ki se je povzpel na vrh tudi v skupnem seštevku letošnjega leta.
Med karoserijskimi razredi še naprej prevladujejo SUV-ji, zlasti kompaktni, kjer so poleg uveljavljenih modelov opazno k rasti prispevali tudi novi elektrificirani prihodi. Evropski avtomobilski trg tako vstopa v obdobje, ko elektrika ni več izjema, temveč vse bolj pravilo.

