Mogoče pa je to prihodnost personalizacije avtomobilov ...
Barva avtomobila igra veliko vlogo in obstajajo raziskave, kaj povedo o lastnikih avtomobilov. Če kupite novo Teslo, lahko izbirate med petimi različnimi barvami. Znamka se je zdaj odločila, da bo dodala nove barve, teh pa se ne bodo razveselili le kupci novih avtomobilov, ampak tudi tisti, ki si model 3 ali Y že lastijo.
Kako?
V Združenih državah Amerike je zdaj za omenjena modela na voljo zaščitna samoobnovljiva folija v sedmih različnih odtenkih. Ta je del "uradne" dodatne opreme in jo lahko lastniki naročijo na Teslini spletni strani ali v njihovi aplikaciji.
Folija, ki poleg barvne popestritve tudi ščiti karoserijo, stane 7500 oziroma 8000 ameriških dolarjev (vključujoč delo), namestijo pa jo na Teslinem servisu. Česa podobnega bi se lahko lotile tudi druge avtomobilske znamke, saj bi tako lahko ponudile še več barvnih odtenkov in lastnikom omogočile več personalizacije.
Preberite še: Motopis Marka Radmiloviča: Najbolj seksi cesta dežele Štajerske - domači krog iz užaljenosti
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj