Praktično vsi avtomobili jo imajo že iz tovarne, ta proizvajalec pa vam bo za nepogrešljivo funkcijo zaračunal več kot 300 evrov

19. 8. 2025 | Gregor Žvab
Praktično vsi avtomobili jo imajo že iz tovarne, ta proizvajalec pa vam bo za nepogrešljivo funkcijo zaračunal več kot 300 evrov (foto: Tesla)
Tesla

Poskus digitalizacije enega najbolj osnovnih in pomembnih elementov potniške kabine je klavrno propadel. A vseeno želijo na tem zaslužiti.

Tesla se je odločila za spremembo, ki bo razveselila številne voznike Modela 3 na Kitajskem. Po dveh letih, ko so smerne utripalke preselili na gumbe na volanu, se vrača klasična ročica na volanskem drogu. Ukrep velja za vse različice Modela 3 – od osnovne izvedbe s pogonom na zadnji kolesi, do različic Long Range in Performance s štirikolesnim pogonom.

Naknadna vgradnja za obstoječe lastnike

Tesla ob tem ponuja tudi možnost naknadne vgradnje, ki jo bodo vozniki lahko naročili kar prek mobilne aplikacije. Cena paketa znaša 2.499 juanov (okoli 320 evrov). Sprva bo posodobitev na voljo za vozila izdelana po 7. februarju 2025, pozneje pa še za starejše modele.

Praktično vsi avtomobili jo imajo že iz tovarne, ta proizvajalec pa vam bo za nepogrešljivo funkcijo zaračunal več kot 300 evrov
Tesla

Sporna odločitev iz leta 2023

Spomnimo, da je Tesla ročico prvič odstranila ob prenovi Modela 3 leta 2023. Takrat so osnovne funkcije, kot sta prestavljanje in upravljanje brisalcev, preselili na osrednji zaslon. Odločitev je sprožila val kritik, saj je bila uporaba novih rešitev za mnoge voznike nepraktična in neintuitivna. Zanimivo pa je, da je Model Y, ki so ga na Kitajskem prenovili januarja letos, ročico za utripalke obdržal, čeprav prav tako uporablja zaslonski sistem za izbiro prestav.

Na plaži pustil brisačo s prav posebnim sporočilom

Kitajska kot ključni trg

Model 3 in Model Y nastajata v Teslini tovarni v Šanghaju, ki pokriva tako domači trg kot tudi številne izvozne destinacije. Prav na Kitajskem je Tesla nedavno predstavila Model 3 Long Range RWD, ki v tamkajšnjem ciklu CLTC doseže kar 830 kilometrov dosega. Po ameriškem standardu EPA to pomeni okoli 584 kilometrov v realnih razmerah.

Prodajni rezultati s padci in rastjo

Julija je Tesla na Kitajskem prodala 9.851 vozil Model 3, kar je 0,8 odstotka manj kot lani in kar 40,8 odstotka manj kot mesec prej. Kljub temu so se skupne številke v prvih sedmih mesecih leta močno izboljšale – prodanih je bilo 101.770 vozil, kar pomeni 26,5-odstotno rast glede na enako obdobje leto prej.

Z raketami nad Cybertrucka - ne, ne gre za terorizem, razstrelili ju bodo Američani

Novo na Metroplay: Gregor Vavdi: "Kako sem po naključju prišel v bančništvo – in tam našel sanjsko kariero"