Tesla se sooča s kar 40-odstotnim padcem prodaje v prvem četrtletju v primerjavi z enakim obdobjem lani. Eden glavnih razlogov je opuščanje Teslinih modelov v flotah službenih vozil.
V Evropi službena vozila predstavljajo pomemben del avtomobilskega trga, zato izguba tega segmenta za proizvajalce pomeni občuten izpad prihodkov. Prav to je zdaj doletelo Teslo. Veliko podjetij se je namreč odločilo svoja obstoječa službena vozila Tesla zamenjati z vozili drugih znamk. Za takšno potezo se je na primer odločilo podjetje Rossmann, ena največjih verig drogerij v Evropi, ki je lani prodal vsa svoja službena Teslina vozila zaradi nezadovoljstva z Muskovo politično angažiranostjo.
Enako je storilo tudi dansko gradbeno podjetje Tscherning, ki je nedavno vrnilo celoten vozni park Teslinih vozil. V izjavi so poudarili, da se ne želijo več identificirati z vrednotami in politično usmeritvijo, ki jih trenutno predstavlja znamka Tesla.
Poleg političnih razlogov se podjetja soočajo tudi z ekonomskimi izzivi pri uporabi Teslinih vozil. Nemško podjetje za najem vozil Sixt je konec leta 2023 napovedalo postopno opuščanje Teslinih vozil iz svoje flote zaradi padca preostale vrednosti vozil po znižanju cen s strani Tesle. Podobno je podjetje Hertz v začetku leta 2024 napovedalo prodajo tretjine svoje električne flote, vključno s Teslami, zaradi visokih stroškov vzdrževanja in padca vrednosti vozil .
To je le nekaj izmed številnih primerov podjetij, ki so se odločila za razprodajo vozil Tesla, medtem ko novih kupcev skorajda ni več.
Za podjetja, ki kupujejo službena vozila, je podoba blagovne znamke ključnega pomena, saj odraža njihove vrednote in usmeritve. Zaradi trenutnih razmer se številna podjetja odločajo za alternativne proizvajalce električnih vozil, ki bolj ustrezajo njihovim pričakovanjem in vrednotam.