Kontroverzna dejanja Elona Muska so sprožila močan odziv javnosti. Avtosaloni so tarče strelskih napadov, avtomobili so tarča požigov, protesti pa so postali vsakodnevni prizor.
Tarče napadov so postali tudi lastniki vozil Tesla. In ne gre le za posamezne osamljene primere – skoraj polovica, natančneje 44 odstotkov lastnikov Tesel je razkrilo, da je bilo njihovo vozilo namerno poškodovano.
To vključuje vse od namernega opraskanja laka s ključem do prerezanih gum. Povprečni stroški popravila so znašali okoli 1.900 dolarjev, 25 odstotkov vprašanih pa je storilca pri dejanju posnelo.
Številke so zaskrbljujoče visoke, vendar je pomembno poudariti, da je bila raziskava izvedena na majhnem vzorcu 508 lastnikov Tesel, ki jo je opravilo podjetje Guardian Service. Vseeno vzorec kaže, da so vozila Tesla najbolj izpostavljena vandalizmu v južnih zveznih državah ZDA.
43 odstotkov lastnikov poroča o nespodobnih gestah ali negativnih komentarjih neznancev, 72 odstotkov pa ocenjuje, da so bolj verjetne tarče vandalizma kot drugi vozniki. Študija je tudi pokazala, da je 66 odstotkov lastnikov Tesel zaskrbljenih, ko pustijo svoj avto brez nadzora.
Glede na vse to ni presenetljivo, da je 61 odstotkov lastnikov povedalo, da so se jim zvišale zavarovalne premije v povprečju za okoli 340 dolarjev letno, kar je občutno povečanje, 53 odstotkov pa jih pričakuje še eno zvišanje letos.
Zaradi vseh težav zdaj 19 odstotkov kupcev vozil Tesla obžaluje svoj nakup. Poleg tega je 30 odstotkov lastnikov izjavilo, da v prihodnosti ne bi več kupili Tesle. Študija je pokazala, da obžalovanje nakupa najpogosteje izražajo milenijci, vendar je tudi 37 odstotkov pripadnikov generacije Z dejalo, da razmišljajo o prodaji ali menjavi svojega vozila Tesla v naslednjem letu.
A ne glede na vse ima podjetje še vedno svoje privržence, saj bi kar 66 odstotkov lastnikov priporočilo Teslo prijateljem. Vendar pa jih je 37 odstotkov priznalo, da se izogibajo objavam o svojem avtomobilu na družbenih omrežjih iz strahu pred odzivom ali obsojanjem.