Novi Porsche 911 Sport Classic tokrat ni le Targa z nalepkami. Je 911, ki je najbližje Turbu z ročnim menjalnikom.
Račji rep, svetlo siva “Sport Grey” barva in kombinacija rjavega usnja s črnobelim vzorcem v notranjosti. Nekateri verjetno že veste, o katerem avtomobilu govorim. Ja, pri Porscheju so predstavili novi 911 Sport Classic. Ikonični model, ki se klanja svojim prednikom. A tokrat v Stuttgartu niso le polepili 911-ice z belimi črtami, pač pa naredili zares poseben model z lastnim pogonskim sklopom, karoserijo in posebno notranjostjo.
Veliko si pravzaprav deli s Turbom, vključno z dvojno prisilno polnjenim 3,7-litrskim šestvaljnikom s ploščato razporeditvijo valjev, ki v zadku Classica sicer zmore nekaj manj moči - 405 kW oz. 550 konjskih moči. V nasprotju s Turbom poganja le zadnji par koles, namesto osemstopenjskega samodejnega dvosklopčnega menjalnika pa ima sedemstopenjski ročni menjalnik. Iz tega razloga ima tudi občutno manj navora (600 Nm). Tisti z izostrenim očesom boste opazili, da na bokih ni zračnikov kot pri Turbu. Motor dobi zrak skozi odprtine pod spojlerjem zadaj.
Pravi Porsche za puriste torej, ki je pravzaprav najmočnejši 911 z ročnim menjalnikom. Elemente podvozja si deli z modeli Turbo in GTS - vključno s športnim vzmetenjem, prilagodljivimi blažilci in krmiljenjem zadnjih koles. Keramični zavorni paket je serijski.
Preberite tudi: Porsche ustvaril verjetno najbolj zaželeno 911 generacije 996
Sport Classic sicer ne bo na voljo le v značilni sivi barvi, temveč tudi v črni, temno sivi in temno modri, kupci pa se lahko odločijo tudi, da na njem ne bi imeli nalepk. V notranjosti vzdušje narekuje retro tematika. Pa ne le z rjavim usnjem s kombinacijo pepita vzorca, temveč tudi z zeleno osvetlitvijo instrumentov in štoparice. Porsche bo sicer izdelal 1.250 primerkov, proizvodnja se prične junija, zanje pa zahtevajo precej zasoljeno ceno, Sport Classic bo namreč stal okoli 250 tisočakov.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?