To je najmočnejši 911 z ročnim menjalnikom

29. 4. 2022 | Janoš Pečnik
Deli

Novi Porsche 911 Sport Classic tokrat ni le Targa z nalepkami. Je 911, ki je najbližje Turbu z ročnim menjalnikom.

Račji rep, svetlo siva “Sport Grey” barva in kombinacija rjavega usnja s črnobelim vzorcem v notranjosti. Nekateri verjetno že veste, o katerem avtomobilu govorim. Ja, pri Porscheju so predstavili novi 911 Sport Classic. Ikonični model, ki se klanja svojim prednikom. A tokrat v Stuttgartu niso le polepili 911-ice z belimi črtami, pač pa naredili zares poseben model z lastnim pogonskim sklopom, karoserijo in posebno notranjostjo.

Veliko si pravzaprav deli s Turbom, vključno z dvojno prisilno polnjenim 3,7-litrskim šestvaljnikom s ploščato razporeditvijo valjev, ki v zadku Classica sicer zmore nekaj manj moči - 405 kW oz. 550 konjskih moči. V nasprotju s Turbom poganja le zadnji par koles, namesto osemstopenjskega samodejnega dvosklopčnega menjalnika pa ima sedemstopenjski ročni menjalnik. Iz tega razloga ima tudi občutno manj navora (600 Nm). Tisti z izostrenim očesom boste opazili, da na bokih ni zračnikov kot pri Turbu. Motor dobi zrak skozi odprtine pod spojlerjem zadaj.

Pravi Porsche za puriste torej, ki je pravzaprav najmočnejši 911 z ročnim menjalnikom. Elemente podvozja si deli z modeli Turbo in GTS - vključno s športnim vzmetenjem, prilagodljivimi blažilci in krmiljenjem zadnjih koles. Keramični zavorni paket je serijski.

Skrb vzbujajoče novice z Arktike: “Prepozno je, da bi to preprečili”

Preberite tudi: Porsche ustvaril verjetno najbolj zaželeno 911 generacije 996

Sport Classic sicer ne bo na voljo le v značilni sivi barvi, temveč tudi v črni, temno sivi in temno modri, kupci pa se lahko odločijo tudi, da na njem ne bi imeli nalepk. V notranjosti vzdušje narekuje retro tematika. Pa ne le z rjavim usnjem s kombinacijo pepita vzorca, temveč tudi z zeleno osvetlitvijo instrumentov in štoparice. Porsche bo sicer izdelal 1.250 primerkov, proizvodnja se prične junija, zanje pa zahtevajo precej zasoljeno ceno, Sport Classic bo namreč stal okoli 250 tisočakov.