Novi BMW serije 7 prihaja tokrat s povsem svežim pristopom k udobju, digitalni izkušnji in oblikovanju. Prvič pa tudi z električnim pogonom.
Razkrita je! Povsem nova BMW-jeva serija 7 namreč. Prvič tudi kot i7, kot označujejo njeno električno gnano različico. Nova admiralska limuzina pa ne prinaša le električnega pogona, pač pa tudi svež pristop k udobju, digitalni izkušnji in oblikovanju.
Oblika je pokončna in monolitna, a zato manj dinamična. Prej kot na vitke predhodnike spominja na kakšen Rolls-Royce. Na maski so novi deljeni žarometi, ki jih je bilo mogoče videti že na le pred nekaj dnevi predstavljenem X7. Osvetljeni ledvici tu izgledata še nekoliko večji. Medosno razdaljo so podaljšali na 3,215 milimetrov, sedmica pa se bo tudi tokrat vozila na zračnem vzmetenju.
Preberite tudi: Največji BMW-jev SUV že pri plastičnem kirurgu: katere novosti so mu namenili?
Več udobja in temeljita digitalizacija v notranjosti
Novosti prevladujejo tudi v notranjosti. Tu sta dva zaslona v enotnem ukrivljenem ohišju, ki jih pri BMW-ju sedaj nameščajo v svoje večje, dražje in predvsem električne avtomobile. Izkušnja je torej z osmo generacijo sistema iDrive temeljito digitalizirana, čeprav se še niso odpovedali skoraj nepogrešljivem vrtljivem kolescu, okoli katerega so posejane bližnjice do osnovnih funkcij. Po sredini armaturne plošče se razprostira interaktivna letev, ki združuje ambientalno osvetlitev, kontrole in zelo ozke in premeteno skrite zračnike. Notranjost pa se ogreva tudi z IR paneli.
No ja, zadaj je sedaj zares pravi “lounge” prostor. Zadnja sedeža imata celo enodelni počivalnik za noge, ispod velike sončne strehe se spusti velik 31-palčni zaslon, na vratih ima vsak potnik zadaj 5,5-palčni zaslon na dotik za upravljanje vsega naštetega.
Elektrika ter bencinski šest in osemvaljniki, o dizlu zaenkrat ni govora
Prvi električni i7 je xDrive60, serija 7 pa bo imela tudi dva elektrificirana M Sport modela. M760e xDrive z vrstnim šestvaljnikom in električno pomočjo zmore 420 kW (571 KM) in 800 Nm največjega navora, električni i7 M70 pa bo zmogel več kot 440 kilovatov in 1.000 Nm navora, do 100 km/h pa bo pospešil v manj kot štirih sekundah. Oba prihajata naslednje leto, takoj pa bosta na voljo 760i z bencinskim V8 motorjem ter i7 xDrive s 400 kW moči. Z električnimi različicami pri BMW-ju sicer obljubljajo do 625 kilometrov dosega in polnjenje z močjo do 195 kW, s čimer je v desetih minutah mogoče pridobiti 170 kilometrov dosega.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj