Mitsubishi je predstavil novi ASX in morda se vam bo zdelo, da ste ga že nekje videli.
Mitsubishi ima novi ASX in ja - razčistimo z očitnim, še preden me napadete v komentarjih, da to pač ni Mitsubishi. Sporočilo za medije navaja, da je novi ASX narejen na tehnični osnovi naveze Renault-Nissan-Mitsubishi z oznako CMF-B. To je tehnično gledano res, kajne? Ampak seveda gre pravzaprav za avtomobil, ki je že sedaj četrti najbolj prodajani v Sloveniji - Renault Captur. Z Mitsubishijevo značko.
Zato je bilo zanimivo spremljati predstavitev, v kateri so novega ASX sprva skrivali pod pregrinjalom ter nato opisovali njegove oblikovne značilnosti in prepoznavne Mitsubishijeve poteze. Ampak tovrstna praksa (t. i. “rebadging” oz. "badge engineering") je resda razmeroma pogosta. Še posebej pri bolj specializiranih proizvajalcih, ki bi sicer težko upravičili razvoj povsem svojega modela.
Novi ASX bo imel na izbiro tudi Capturjev nabor pogonskih sklopov, vključno z Renaultovo hibridno rešitvijo e-tech. Priključni in polni hibrid z 1,6-litrskim bencinskim motorjem in dvema električnima motorjema (drugi je pravzaprav zagonski alternator) ter zanimivim štiristopenjskim menjalnikom brez sklopke, s katerim pogon omogoča 12 načinov delovanja, motor pa lahko baterijo tudi polni. Pri polnem hibridu je ta zmogljivosti 1,3 kWh, pri priključnem pa 10,5 kWh. Blago hibridiziran model z 1,3-litrskim prisilno polnjenim bencinskim motorjem ima potem možnosti šeststopenjskega ročnega ali sedemstopenjskega dvosklopčnega samodejnega menjalnika. Na voljo pa bo tudi vstopni model z litrskim prisilno polnjenim motorjem.
Kratki test: Renault Captur E-Tech 145 Hibrid E.S. Line
Dobro je to, da si lahko test (skoraj) enakega avtomobila že preberete. Pri Mitsubishiju ne omenjajo, ali so se pri ASX poigrali s Capturjevimi nastavitvami podvozja ali pogonskega sklopa. Voznega asistenta za avtoceste pri Mitsubishiju za svojega “Capturja” imenujejo MI-PILOT. ASX pa je Capturju mimogrede enak tudi v notranjosti.
Na izbranih evropskih trgih bo novi ASX naprodaj od marca prihodnje leto, izdelovali pa ga bodo ob Capturju v Renaultovi tovarni v španskem Valladolidu.