Model bZ4X dobiva različico Touring, ki prinaša več družinske uporabnosti.
Toyota predstavlja svoj četrti popolnoma električni model za evropski trg – bZ4X Touring, ki pomeni prostorsko nadgrajeno različico uspešnega modela bZ4X. Novinec, razvit v sodelovanju s Subarujem, naj bi v Evropo zapeljal v prvi polovici prihodnjega leta, njegov ameriški dvojček pa je znan pod imenom bZ Woodland. Subarujev sorodnik tega modela se imenuje Trailseeker.
Več prostora in več moči
Toyota bZ4X Touring je zasnovan na enaki osnovi kot klasični bZ4X, vendar prinaša pomembne izboljšave v prostornini in uporabnosti. Z dolžino 4.830 mm in višino 1.670 mm je novinec 140 mm daljši in 20 mm višji, kar omogoča povečanje prtljažnika na 600 litrov – to je kar 148 litrov več kot pri običajnem modelu.
S tem prostorom Touring zlahka zadosti potrebam družinskih potovanj ali prevozu športne opreme, dodatno prilagodljivost pa omogoča deljiva zadnja klop v razmerju 60:40. Nosilnost strešnih nosilcev je 70 kilogramov, vlečna zmogljivost pa 1.500 kilogramov.
Dve pogonski različici in večja učinkovitost
Novi bZ4X Touring bo na voljo v spredaj gnanih in štirikolesno gnanih različicah. Obe izvedbi uporabljata litij-ionsko baterijo z nazivno kapaciteto 74,7 kWh ter 22-kilovatni vgrajeni polnilec. Na hitrih DC polnilnicah omogoča polnjenje z močjo do 150 kW.
Spredaj gnana različica razvije 224 KM, medtem ko štirikolesno gnani model ponuja kar 380 KM, s čimer je najmočnejše Toyotino električno vozilo do zdaj. Predvideni doseg po WLTP znaša do 560 kilometrov, kar Touring uvršča med konkurenčnejše družinske električne SUV-je v Evropi.
Toyota tako z bZ4X Touringom nadaljuje širitev elektrificirane ponudbe, ki poleg tega modela vključuje še urbani SUV Urban Cruiser (sorodnik Suzukijevega e-Vitare) in kompaktni križanec C-HR Plus, predstavljen marca.
Z novim bZ4X Touringom Toyota jasno kaže, da v električni prihodnosti vidi ne le trajnost, temveč tudi udobje, prostornost in zmogljivost – lastnosti, ki bodo v družinskem in rekreativnem segmentu odločilne.