Toyota H-CR bo opremljena s sodobnim hibridnim pogonom

4. 10. 2016
Deli

Toyota je v Parizu predstavila dokončno različico nove Toyote C-HR, ki bo na ceste zapeljala decembra.

Toyota bo z novim C-HR vpeljala opazen oblikovni slog, ki bo odražal individualnost in slog, ki se bo odražal v kupejevsko-križanskih karoserijskih linijah.

Notranjost, s katero se Toyota precej oddaljuje od svojih siceršnjih smernic, je odraz oblikovne smeri "Sensual Tech", v kateri so visokotehnološko funkcionalnost združili s čustvenim in modnim stilom. Voznik deluje v okolju, ki ga zaznamuje izpopolnjeni vmesnik HMI (Human Machine Interface), proti njemu je usmerjen tudi 16-palčni na dotik občutljivi zaslon, potniki pa uživajo v prijetnem okolju zračne in prostorne potniške kabine. Nadzor je sicer strogo v voznikovi domeni, a tudi sopotnik lahko brez težav dostopa do zanj pomembnih funkcij. Ker zaslon izstopa iz armaturne plošče, je ta lahko precej nizka, brezstično pa je povezana tudi z vratnimi paneli in ostalimi elementi notranjosti. Ugodje povečuje tudi zvočni sistem z 8-kanalnim 576-vatnim stereo ojačevalnikom in 9 zvočniki, ki je nastal v sodelovanju z akustičnim specialistom JBL.

4,360 metra dolg, 1,795 metra širok in 1,555 metra visok križanec bo opremljen z vrsto varnostnih in drugih pripomočkov, za pogon pa bodo poskrbeli 1,2-litrski turbobencinski motor z največjo močjo 85 kilovatov in navorom 185 njutonmetrov, le na izbranih trgih 2-litrski bencinski motor, in hibridni pogonski sklop z močjo moč 90 kilovatov, ki je bolj učinkovit in lažji od predhodnika, k čemur pripomore tudi bencinski motor s 40-odstotnim termalnim izkoristkom. Hibridni sklop zagotavlja boljšo odzivnost od predhodnika, porabi le 3,5 litra bencina na sto kilometrov in v zrak izpusti 82 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?