Toyota je med seminarjem ustanove Center for Automotive Research Management v Severnem Michiganu predstavila drugo generacijo svojega težkega tovornjaka s pogonom na gorivne celice.
Novi tovornjak, ki je dobil interno oznako Beta, lahko s polnimi posodami za vodik prevozi okoli 500 kilometrov, kar je za dobro tretjino več kot pri predhodniku, a to ni vse, kar so pri Toyoti izboljšali v primerjavi s predhodnikom. Vozniški kabini so namreč dodali spalni oddelek s posteljo in posebej oblikovan oddelek, v katerem je posoda za vodik, zato jim kljub povečanju vozniške kabine ni bilo treba povečevati medosne razdalje vlačilca.
Toyotin projekt Portal 2.0 je nadaljevanje izvirnega projekta portal in njegova nadgradnja. Toyotini projektanti so namreč pri njem uporabili znanje in izkušnje, ki so si jih nabrali v prvi fazi projekta, ko so s tovornjakom Alpha na območju pristanišč v Long Beachu in Los Angelesu v Kaliforniji med testiranji v resničnem okolju od aprila lani prevozili več kot 10.000 milj. Tudi novi tovornjak je opremljen z enakim osnovnim pogonskim sklopom. V njegovem osrčju so dve vodikovi gorivni celici iz Toyote Mirai in baterija s kapaciteto 12 kilovatnih ur, ki zagotavljajo dovolj energije za elektromotorje z močjo več kot 670 'konj' in navorom okoli 1.800 njutonmetrov. Dovolj, da lahko tovornjak uspešno prevaža tovore z maso do 36 ton.