Toyota se je na sejem potrošniške elektronika CES v Las Vegasu pripeljala s študijo Concept-i, ki so ga, kot pravijo, razvili od znotraj navzven, da bi zagotovili predvsem toplo in prijazno uporabniško izkušnjo.
Študijo so zasnovali v Toyotinem kalifornijskem oblikovalskem središču CALTY, ki je v Newport Beachu, uporabniško tehnologijo pa je razvilo njihovo središče Toyota Innovation Hub v San Franciscu. V središču pozornosti projektantov je bila filozofija 'kinetic warmth' (kinetična toplina), ki izhaja iz prepričanja, da bi morala mobilna tehnologija biti topla, vabljiva, predvsem pa zabavna. Moč napredne umetne inteligentne so izkoristili za predvidevanje potreb potnikov in navdihovanje njihove domišljije, da bi si izboljšali življenje.
V središču avtomobila je torej zmogljivi vmesnik z umetno inteligenco ki se skupaj z voznikom uči in gradi človeško razmerje med njima. Spremlja tudi voznikov čustveno in telesno stanje in mu neobčutno prilagaja razmerje med avtonomnim in voznikovim upravljanjem vožnje. Z voznikom sicer komunicira zastopnik umetne inteligence 'AI Agent', ki so mu dali vzdevek Yui. Yui, ki je navidezno 'doma' v območju armaturne plošče se vozniku najprej predstavi, potem pa z njim komunicira preko zaslonov, ki so posejani po vsem avtomobilu, katerega notranjost je zasnovana tako, da Yui lahko za komunikacijo z voznikom izkorišča svetlobo, zvok in celo dotike. Pri tem se poskuša izogibati osrednji konzoli in za komunikacijo izkorišča celoten avtomobil. Pri tem mu pomagajo tudi diskretni projektorji, ki na stebriček ob vozniku denimo projicirajo opozorila na dogajanje v mrtvem kotu, voznikovo pozornost na dogajanje pred avtomobilom pa krepi zmogljiv projekcijski zaslon.
Komunikaciji služi tudi zunanjost, saj se Yui med drugim pojavlja na karoserijskih panelih in pozdravlja voznika in potnike, ko se približujejo avtomobilu, na zadku se projicirajo opozorila o potencialnih nevarnostih, na sprednjem avtomobilu pa se prikazuje opozorilo, če je avtomobil v avtonomnem ali vozniškem načinu vožnje.