Se mogoče vračamo v dobo "škatlastih" avtomobilov?
Nova Toyota Land Cruiser bo na evropske ceste zapeljala v prvi polovici prihodnjega leta, naročila pa bodo odprli oktobra. Najprej jih bo poganjal 2,8-litrski dizelski motor z 210 KM (156 KW) in 500 Nm navora, ki jih bo do vseh štirih koles prenesel 8-stopenjski avtomatski menjalnik. Nova generacija bo lahko vlekla največ 3500 kilogramov tovora in bo terensko zmogljivejša od trenutne.
V 2025 bodo predstavili tudi različico, ki jo bo poganjal blagi hibridni motor.
Divjina kliče!
V primerjavi s prejšnjo bo nova generacija 30 odstotkov bolj toga, kar bo zagotovilo udobnejšo vožnjo nasploh in boljše terenske zmogljivosti. Sprednji stabilizator je mogoče odklopiti, kar bo še posebej prav prišlo pustolovcem na najzahtevnejših terenih. Ti bodo cenili tudi dejstvo, da so najbolj izpostavljeni karoserijski deli lahko snemljivi, če se slučajno poškodujejo.
Retro
Oblikovalci so se pri zunanjem videzu naslonili na prejšnje generacije tega modela in vplivi so hitro zaznavni. Najzanimivejša bo različica First Edition (v Evropi jih bo na voljo 3000), ki bo še posebej retro. Imela bo okrogle žaromete in dvobarvno karoserijo ter posebne napise. Na "običajnem" Land Cruiserju bodo medtem žarometi pravokotne oblike, kar pa ne pomeni, da bo njegov celotni videz kaj manj retro.
V dolžino meri 4,92 metra, široka je 1,98 metra in visoka 1,78 metra. Na voljo bo s 5 ali 7 sedeži.
Fotografije: Toyota
Preberite še: Včasih je vredno prehoditi kakšen meter več, da se vam slučajno ne zgodi tole!
BONUS VIDEO: Žiga Jelar: "zakaj je meni sploh tega treba, mar bi šel v nek šport, kjer bi dirkal z avtomobili."
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec