Toyota je objavila več podrobnosti o hibridnem pogonu, ki ga je vgradila v Toyoto Yaris.
Ker v majhnem mestnem avtomobilu šteje vsak kubični centimeter prostora, so morali tehniki pri razdelitvi prostora delovati zelo preudarno. Nikel-metal-hidridno baterijo in posodo za gorivo so zato vgradili pod zadnjo klop, kjer ne jemljeta prostora niti prtljažniku niti potnikom, drugačna pa je tudi ureditev pod motornim pokrovom.
1,5-litrski motor z Atkinsonovim ciklusom je denimo 16,5 kilograma lažji in 10 odstotkov manjši od 1,8-litrskega iz Priusa in Aurisa, elektromotor so zmanjšali za 20 odstotkov, krmilno enoto za 12 odstotkov, menjalnik pa olajšali za 11 kilogramov. Hibridni pogonski sklop kljub temu razvije zelo solidno največjo moč 74 kW.
Novo na Metroplay: Gojmir Lešnjak - Gojc o svoji dolgi in bogati karieri