Toyota je pred avtomobilskim salonom v Frankfurtu pripravila predogled nove generacije hibridnega modela Prius.
V četrti generaciji bo Prius bolj trden od predhodnika, zaradi nižje vgradnje pogonskega sklopa bo imel tudi nižje težišče in posledično boljšo lego na cesti, h kateri bo pripomoglo tudi novo podvozje. Zadnja prema z dvema trikotnima vodiloma je pripomogla tudi k povečanju prtljažnika. Poraba goriva naj bi se zmanjšala za dobrih 10 odstotkov, pogonski sklop pa bo nasploh bolj kompakten, k čemur naj bi pripomogla predvsem manjša in zmogljivejša baterija, ki ostaja nikelj-metal-hidridna. Za 40 odstotkov je povečana tudi toplotna učinkovitost bencinskega motorja, ki omogoča tudi bolj linearno in manj sunkovito pospeševanje.
Bolj privlačna bo tudi oblika, s katero se je Prius zelo približal Toyotinemu avtomobilu s pogonom na gorivne celice Mirai. Toyota Prius je z novo generacijo tudi nekoliko večja, saj je 60 mm daljša, 15 mm širša od predhodnice, od katere je tudi 20 mm nižja. Toyota Prius je tudi prvi model, zasnovan na novi globalni platformi.