Toyota RAV4 Hybrid: hibridni športni terenec v spodnjem srednjem razredu

Toyota je v New Yorku predstavila osveženi športni terenec RAV4, hkrati pa tudi njegovo hibridno različico, prvo v svojem avtomobilskem razredu.

Toyota RAV4 Hybrid: hibridni športni terenec v spodnjem srednjem razredu (foto: Toyota) Toyota
4. 4. 2015

Toyota širitev svojega hibridnega pogona torej nadaljuje tudi v razred športnih terencev. Toyoti RAV4 Hybrid je namenila kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega motorja in že znanega hibridnega pogona, kar pa ni vse, saj so zadnji premi dodali dodatni pogonski elektromotor za pogon zadnjih koles. Takšen elektronski štirikolesni pogon menda zagotavlja več varnosti v vožnji, avtomobilu pa povečuje uporabnost tudi z možnostjo vleke do 1650 kilogramov težke prikolice. K preprosti in varni vleki sicer pripomore tudi sistem za uravnavanje nagiba prikolice.

Prenovljena Toyota RAV4 se od predhodnice loči po prenovljenem sprednjem delu z LED žarometi, drugačnima pragovoma, ki povečata elegantni videz bočne linije, ter prenovljenimi zadnjimi lučmi in odbijačema. Notranjost kokpita so popestrili z osveženimi merilniki in barvnim dotičnim zaslonom, na voljo pa je tudi 360-stopinjski nadzor nad okolico avtomobila. Obsežen je tudi nabor varnostnih pripomočkov, kjer izstopa sistem za zaznavanje nevarnosti trčenja, ki deluje od hitrosti 10 km/h naprej, hitrost avtomobila po potrebi zmanjša za 40 km/h ter se avtonomno odzove na morebitno nevarnost trčenja s pešcem.

Prenovljeni RAV4 v prodajne salone menda prihaja decembra, RAV4 Hybrid pa bo na voljo v začetku prihodnjega leta.