Trda konkurenca

9. 11. 2006
Deli

Bavarski BMW se je predal modnim trendom in četrto generacijo serije 3 Cabrio opremil s trdo streho ter s tem naredil zgodovinski korak.

Tako je, tudi BMW bo imel od naslednjega leta, ko gre novi Cabrio serije 3 v prodajo, svojega ’Ceceja’. Jeklena konstrukcija je izpodrinila mehko streho, ki med veliko trojico vztraja le še na Audijevem kabrioletu A4. Dvovratni BMW-jev kabriolet je narejen na osnovi nove serije 3, oblikovno pa je precej podoben kupejevski različici. Kabrioletova trda spremenljiva streha je iz treh delov, proces njenega odpiranja in zlaganja v prtljažni prostor (ali v obratni smeri) je popolnoma avtomatiziran, v povprečju pa, kot navaja tovarna, traja od 22 do 23 sekund.

BMW obljublja daljinsko upravljanje strehe serijsko. V primerjavi s predhodnim Cabriom ima novinec ob zaprti strehi za 38 odstotkov izboljšano preglednost nazaj. za 30 odstotkov pa so večje površine stranskih šip. Ob trdi zasnovi strehe ne preseneča, da bolj togega kabrioleta BMW še ni imel. Kupce bo verjetno zanimal prtljažni prostor. Ta ob zaprti strehi premore 350 litrov, ob gostovanju pokrivala pa je litrov 210. Sedeži so štirje, bogata motorna paleta v kombinaciji z novim šeststopenjskim samodejnim menjalnikom sestoji iz bencinskih štiri- in šestvaljnikov ter šestvaljnega dizla.

Vrhunec ponudbe bo 335i Cabrio z 225 kilovati (306 KM), ki od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 5, 8 sekunde in zmore hitrost 250 kilometrov na uro. Toliko gre tudi 330i Cabrio z 200 kilovati (272 KM). 325i Cabrio ima 160 kilovatov (218 KM), najšibkejši bencinski motor pa je v 320i Cabriu s 125 kilovati (170 KM). Takšen od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 9, 2 sekunde in zmore 220 kilometrov na uro. Dizel bo v 330d Cabriu. 170 kilovatov (231 KM), 500 Nm, pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v 7, 1 sekunde in končna hitrost 245 kilometrov na uro. Tehnika in opremljenost sta podobni kupeju. Svetovna premiera novinca bo januarja na severnoameriškem avtomobilskem salonu v Detroitu.

Mitja Reven