Trendovski mobilni klub na kolesih

Mercedes-Benz v Tokiu predstavlja Vision Tokyo, študijo mobilnega kluba za mlade urbane nosilce trendov na kolesih, ki z monolitno strukturo, futuristično zasnovo in ugodnim okoljem udobne lože nagovarja mlade prebivalce sofisticiranega megacityja in trendovske prestolnice Tokia.

Trendovski mobilni klub na kolesih (foto: Daimler) Daimler
28. 10. 2015

Kot pravijo v Stuttgartu, je Tokio kot mesto, v katerem na vsega 622 kvadratnih kilometrih, kar je manj od površine Pariza, živi devetih milijonov, torej štirikrat več ljudi. Mesto tudi predstavlja fascinantno kombinacijo tradicije in sodobne visoke tehnologije in stalno razvija nove trende. Kot takšno je idealno za premierno predstavitev njihove študije Vision Tokyo.

Avtomobil je namenjen predvsem množici mladih predstavnikov generacije Z, ki so se rodili po letu 1995 in v avtomobilu ne vidijo le prevoznega sredstva, ampak digitalnega mobilnega sopotnika. Šli so še dlje, saj mu inovativni algoritmi omogočajo neprestan razvoj. S pomočjo aplikacij Deep Machine Learning in Intelligent Predictive Engine se namreč z vsako vožnjo bolj in bolj prilagaja potnikom in njihovim navadam.

Največ pet potnikov skozi navzgor odpirajoče se vrata na levi strani vstopi v udobno ložo, v kateri je namesto petih sedežev udoben polkrožni kavč, ki omogoča udobno uživanje v avtonomnem avtomobilu. Če mora voznik prevzeti nadzor nad vožnjo, se sedež v smeri vožnje loči od kavča iz armaturne plošče pa izstopi tudi volanski obroč. Za zasebnost potnikov poskrbi kupolasta streha s šipami, ki so obarvane v barvi karoserije in prevzemajo tudi vlogo zaslonov, klasično vetrobransko steklo pa nadomešča stekleni panel, ki z LED svetlobno kuliso sledi glasbi.

Študijo poganja elektromotor, ki se napaja iz močne in kompaktne baterije, ki se lahko napaja iz varno vgrajene gorivne celice ali brezstično s pomočjo električne indukcije. Vodik za gorivne celice je shranjen v posodi iz plastike okrepljene z ogljikovimi vlakni. Takšen električni-hibridni pogonski sklop omogoča 980 kilometrov dosega, 190 kilometrov z elektriko iz baterije in nadaljnjih 790 kilometrov z elektriko iz gorivnih celic.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri