Tri Mercedes-Benzove novosti na našem trgu

Mercedes-Benz je predstavil tri modele, ki so jih v zadnjem času posodobili (tako imenovani restyling). Govorimo seveda o SL-u, CLS-u in SLK-ju.

24. 4. 2008

Novi SL je zastavonoša prestižnosti in uživaštva pri omenjeni nemški tovarni avtomobilov, zato bomo začeli z njim. Prepoznali ga boste po novih prednjih lučeh, glasnih (in zmogljivih) motorjih ter razvajanju, ki se poda bogatejšim voznikom dvosedežnih avtomobilom 'zgoraj brez'. Novi SL 350 ima za 16 odstotkov močnejši motor in se po novem hvali s kar 232 kilovati (316 KM), ob tem pa porabi za 0, 4 litra manj goriva na 100 prevoženih kilometrov v primerjavi s predhodnikom. Poleg različice 350 lahko izberete tudi šibkejšo 280, za finančne mogotce pa so primernejše izvedenke 500, 600 ali celo 63 AMG oziroma novi 65 AMG. Pri 525 oziroma 612 'konjih' boste mogoče celo pozabili na bogato opremo, recimo dvojne ksenonske (aktivne) žaromete, aktivno podvozje ali sistem AIRSCARF, ki omogoča, da iz zglavnika piha po želji topel zrak. Vsi lastniki predelanega modela SL bodo cenili novo grafiko merilnikov ter boljše materiale, nežnejše polovice nove barvne odtenke, mladeniči pa odličen glasbeni sistem Harman Kardon Logic7. A če se želite razvajati s SL-jem, morate globoko seči v denarnico. Najcenejši stane 89.880 (SL 280), najdražji pa kar 249.900 evrov (SL 65 AMG).

Vsaj v Sloveniji se kupci pogosteje odločajo za uporabnejšega CLS-a, ki z nezamenljivo obliko pritegne marsikateri pogled. Odslej ima predelani CLS novo masko, predelane odbijače, drugače oblikovana ogledala in izpuha trapezaste oblike. Za avtomobilske sladokusce ponujajo polaktivno zračno vzmetenje Airmatic DC, ki učinkovito prilagaja stopnjo trdote glede na vozne razmere. Motorni izbor je seveda primeren (skorajda) za vse denarnice, saj se lahko razvajate tako z novo različico 280 (170 kW/231 KM) kot z že preverjenimi 350, 500, 63 AMG ter s 320 CDI, namenjenim ljubiteljem dizelskih motorjev. Med srečne lastnike se lahko uvrstite le, če boste iz hranilnička privlekli najmanj 63.600 evrov.

Kupe ali roadster, to je edino vprašanje za tiste, ki sedijo v novem SLK-ju. Nov neposredni volanski mehanizem (dodatna oprema) bo zlahka krotil konjušnico, saj je večina motorjev dodelana. SLK razvaja z različicami SLK 200 K (184 'konjev'), 280 (več moči in manjše onesnaževanje), 350 (več moči in navora, vendar za 23 gramov na kilometer manjše emisije CO2 in za kar 1, 1 litra na 100 kilometrov manjša poraba goriva) in 55 AMG, ki pomeni vrh ponudbe. Če želite priti med kupce novega SLK-ja, pripravite 41.400 evrov, kolikor stane najcenejši. Za to dobite športni volan z večfunkcijskimi tipkami, rdeče kazalce in merilnike v 3D-optiki, nove barvne kombinacije … (AM)