Twingu in Windu se bo pridružil še Clio Gordini s 128-'konjskim' bencinskim motorjem.
Renault Clio Gordini, nadomestek dosedanjih izvedenk GT, bo na voljo tako s tremi kot petimi vrati in z le enim bencinskim motorjem; ta bo 1,6-litrski s 128 'konj' in izpustom 155 gramov CO2 na prevožen kilometer.
Prepoznati ga ne bo težko: vzolžna bela trakova preko pokrova motorja in strehe, bela vzvratna ogledala in prednji odbijač, dvojna izpušna cev, 16-palčna črna platišča in znački 'Gordini Series' ga razkrivajo navzven, znotranj pa bodo športen karakter poudarjali oblazinjenje iz blaga in usnja z belimi šivi, usnjen volanski obroči, kovinska glava prestavne ročice, aluminijaste stopalke, sivi varnostni pasovi in črne obrobe zračnikov.
V Sloveniji bo približno 300 evrov dražji od Clia GT, znane so tudi cene nekatere dodatne opreme za slovenski trg: kovinska barva (390 EUR), električno panoramsko strešno okno (800 EUR), ESP (360 EUR) ... Kdaj? Septembra!
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere